miercuri, ianuarie 13, 2010

O leapsa adorabila

Irulan a preluat o leapsa lecturistica si mi-a pasat-o. Dupa ce am ciufulit-o bine de tot, m-am apucat sa o popularizez si eu pe acest blog cam prafuit.

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
De obicei tin minte numarul paginii. Dar am gasit niste semne de carte foarte misto la Carturesti, sub forma de agrafe de birou. Extreeeeeem de practice

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Mmmmm ... cred ca da.. la targul de la Kilipirum. O carte la care pofteam rau de tot.

3. Citiţi în baie?
Evideeent

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Nu. Mi se pare ca nu am mintea atat de organizata incat sa pot scrie o carte.

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Ador colectiile de carte. Dar eu ma gandesc nu numai la colectiile de tipul Cotidianul sau Adevarul. Pentru mine o colectie inseamna si toate cartile dintr-o serie, toate cartile unui autor. Poate nu e tocmai corect, daaaaar ... mi se pare ca atunci cand incep sa colectionez cartile unui anumit autor, de exemplu, simt nevoia sa termin procesul.

6. Care este cartea preferată?
Nu e funny. Cum poti sa ai o carte preferata??? Sunt prea multe carti bune pe lumea asta ca sa ai doar una preferata. In plus.. gusturile literare evolueaza permanent.

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
O, da! O, da! Depinde. Intr-o perioada colectia Jules Verne, alta data Singur pe lume, seria Dune ... ohohooo...

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
E un lucru bun sa participi la astfel de intalniri. Poti intelege mai bine literatura pe care o scrie.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, dar cu cei care chiar iubesc cartile

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Paaaaai .... genul literar, coperta, autorul, micul rezumat de pe spatele cartii

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Nu. Nu sunt de acord cu conceptul asta.

12. Care este locul preferat pentru lectură?
Mmmm ... baie cu spuma? :D

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Linisteee

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Sunt mandra de mine. Am reusit sa citesc 3 carti. Dar erau foarte bune.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Conteaza?

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O noua aventura

Dau leapsa mai departe la stimatul domn Rafy.

Un comentariu:

Ina Todoran spunea...

Castigator dar de blog! Astept adresa ta completa pe inaretete@gmail.com