luni, martie 24, 2008

febra muschiulara

Nicolescu Mihnea: de la ce ?
Nicolescu Mihnea: :)
alina popa: m-am apucat de facut patratele.. am zis ca dc tot am pretentii de la masculi feroce.. ar fi cazu sa ma simt
Nicolescu Mihnea: :))
Nicolescu Mihnea: tare de tot...
Nicolescu Mihnea: cika acu cea mai noua inventie e powerplate
Nicolescu Mihnea: cica faci exercitii 20 min si conteaza cat pt 1 ora
alina popa: mmmmmm... asta e teoria.. da eu abia sunt capabila sa fac minima incalzire.. si ma vait ca o baba
alina popa: ma dor toate cele
Nicolescu Mihnea: :))
Nicolescu Mihnea: pai la poerplate te duci?
Nicolescu Mihnea: powerplate?
alina popa: nu.. in cortu personal de acasa.. sa nu vada nimeni si mai ales sa nu auda nimeni bombanelile
alina popa: mamaaaaaa.. da astea sunt cat casa mea
Nicolescu Mihnea: ce?
Nicolescu Mihnea: bombanelile?
alina popa: nu.. masinile alea powerplate
Nicolescu Mihnea: da
Nicolescu Mihnea: sunt misto
Nicolescu Mihnea: :D
alina popa: mdaa...
alina popa: vrei sa-ti iei din astea? sau te duci la vreo sala?
Nicolescu Mihnea: e scump
Nicolescu Mihnea: dar m-as duce la sala
alina popa: daa.. ar fi misto asa.. da in ro nu crez ca exista
Nicolescu Mihnea: exista soto
Nicolescu Mihnea: am auzit pustoaicele
alina popa: da?
Nicolescu Mihnea: vreo 300 lei pe luna
Nicolescu Mihnea: :o
alina popa: mama mama.. mai bine ii bag in buzunarul celalalt, plang acasa si zic ca am fost
Nicolescu Mihnea: :))
alina popa: da au contraindicatii destul de multe
Nicolescu Mihnea: da...dar cu acest comportament si patratelel isi iau jucariile si pleaca
Nicolescu Mihnea: :p
alina popa: :p:p
alina popa: da nici 300 lei nu dau...
alina popa: mai bine fac tae bo
Nicolescu Mihnea: da...sa vezi acolo fuste
Nicolescu Mihnea: :)
alina popa: daa.. da si antrenori.. ehehehhe
alina popa: :D:D

Un comentariu:

Glory Box spunea...

Bai, nu da din casa despre antrenori ca nu-ti mai povestesc nimic! :))