marți, martie 03, 2009

Pasa poeticoasa

In ultima vreme am tot gandit in versuri. si dupa ce am publicat creatiile pe twitter, mi-am zis sa imi delectez fetele cu ultimele creatii. :)) asa..

cu o bere si un mic/ @idevelop e voinic/ pe alin il bate bine/ ca-i prea emo si nu vine - alin nu a venit la petrecerea data in onoarea implinirii de catre MB a 2 anisori.

boar superstar/ cu colti de piar/musca dur din piata/ si mai prinde-o ratza - boar este de fapt Dani si e piarul nostru

@AlinAlexa - Ridicand spranceana sura/ El scoate-o idee dura/ De azi sunt antreprenor/ Banii curg usor usor

cand vulpita cea sireata/ zambeste pe sub mustata/ fluturam frumos din gene/ poate, poate n-avem pene - poezie dedicata irinei care adora vulpitele

vruuum vruumm se-aude-n noapte/ cin` sa fie oare? poate/ un motor meserias/ sau un mare ... lighenas - aici am luat-o pe aratura

@GabiNistoran - o bere blonda, una bruna/ un cavaler mereu aduna,/ caci brav si plin de vitejie/ el s-a luptat cu.. o piftie

pash, pash, se-aude-n zori/ un motan parsiv, vioi/ priveste cu interes/ si alearga dupa fes

un ginere pretentios/ cu mult orgoliu si fitos/ munceste cat ii ziulica/ pentru socrela .. si iubita

sefa e director mare/ vara este cea mai tare/ astazi face 3 de 3/ la multi ani, sefa! mai vrei? - pentru cei care nu stiu cine e sefa, precizez ca este vorba de frumoasa doamna Valentina Neacsu de la ITex.

idevelop pare mic,/dar este mult mai voinic/cand cu 3 se lupta tare/Triplu smecher scrie mare/pe tricou pe tastatura/haide sa mai dam o tura - ultima creatie

Trei cavaleri misteriosi/ imbujorati si seriosi/ declara astazi sus si tare/ ca lumea este mult mai mare/ privita arogant si dur/ de la balcon.o, daaa.. e cool - ultima creatie

Niciun comentariu: