marți, octombrie 31, 2006

sfanta lene

trebuie sa recunosc cu mana pe inima ca daca lenea ar durea, ar fi grav de tot. ma numar printre putinele persoane- de fapt sunt unica pana acum - care adora sa fie lenesa. mai ales in wk-uri. ce poate fi mai frumos decat sa dormi mult, sa mai vezi o stire, eventual un film usurel, apoi mai tragi un pui de somn, mai mananci ceva si iar mai dormi un pic. printre picaturi mai citesti ceva sau mai vorbesti la telefon cu unii si cu altii.
de vreo trei luni parca am intrat intr-un soi de hibernare. nu-s capabila de nimic. tot ce pot sa fac este sa stau...care-i faza??? in plus am intrat in superba zodie a scorpionilor. ceea ce inseamna epuizare financiara totala. pot incepe prin a-mi da demisia in aceasta perioada din viata asta si sa incerc sa fiu, de exemplu, xena, printesa razboinica, ca sa le rup urechile nesuferitilor din aceasta zodie, dar am o presimtire ca nu ar merge.
mi-e somn...din nou. ceva e in neregula, pe cuvant. am dormit bomba in noaptea asta si totusi la 8 fara 10 abia am putut deschide ochii. mmmmmmm.....
mi-e lene...o sa ascult niste povesti si sa transform niste tif-uri.
see u

Niciun comentariu: