miercuri, octombrie 04, 2006

declar zi nula si neavenita

nu stiu daca ati constatat vreodata ca nu aveti nimic in cap. exact: nimic in cap. adica nu puteti gandi, nu exista nici macar o gramada de paie careia sa-i dati foc...nimic nimic. in plus..o durere cumplita de cap se insinueaza, apoi ocupa teritorii intinse, apasa pe acceleratie provocand o stare de nervi si proasta dispozitie. am incercat s-o iau cu binisorul si sa-i spun povesti, in speranta ca va adormi. dar ti-ai gasit. in acest moment tamplele mele tipa si cer schimbari radicale. asa ca mi-am zis sa urmez sfatul tatalui meu, un geniu nerecunoscut de catre contemporani, si care imi spune de fiecare data: "du-te in piata si schimba-l". capul, normal.
asa ca in lipsa de multe chestii, mai ales de minte...azi este declarata zi nula si neavenita.

Un comentariu:

Valentina Neacsu spunea...

Te plangi? Am o viroza care imi face muschi de nu i-am folosit niciodata sa ma doara ingrozitor, in plus stranut asa des ca nu mai apuc sa iau servetzel (laptopu meu stie), aznoapte un arc de la saltea mi-a intrat in partile moi, iar excesul de vitamina C imi da niste stari ciudate gen rasu/plansu. Astept competitori!