marți, decembrie 12, 2006

hei...am 18 cu plus

nu stiu cum va simtiti voi, dar eu mor de somn. vreau o saptamana de concediu. imi dudie capul de mor si incerc cu greu si fara sa dau dovada de vointa sa tzin ochii deschisi. credeti ca aude cineva ca sa flutur din ochi cu simt de raspundere? stati asa ca era sa pic de pe scaun. mama doamne, azi e de rau. anunt autoritatile ca daca ma gasiti din intamplare sub birou sau daca auzi niste sforaituri discrete - sunt totusi o lady - nu va agitati. totul e sub control. sunt doar eu care incerc sa recuperez.
sunt o baba. nu mai tin la nopti nedormite. e clar. trebuie sa ies la pensie. si unii altii sustin ca sunt un copil. ba ma si intreaba de buletin. mrrrr.... ceea ce nu e rau...inseamna ca pentru o babutza ma tzin al naibii de bine. hehehehehe.... dar cand intri intr-un cazinou si se infige agentul de paza in tine cu un "domnisoara, aveti 18 ani?", ce mai poti spune? adica ce? daca am fes cu mot si 1,52 sau 54 si o gramada de kilograme trebuie sa fiu sub 18???? dar e frustrant de-a binelea cand treci de paza, ajungi la ruleta si te ia val-vartej o cucoana cu un "sunteti majora?"... dublez maraitul.... pai, daca am trecut de paza, nu e logic ca am trecut de bariera de 18 ani? jeez.... sa lasam acest subiect, nu de alta dar de doua zile mi se tot cere buletinul de catre diverse persoane. in mod cert le e ciuda ca arat asa de bine. ha!
intrebare: voi ati inceput sa va pregatiti de craciun? adica v-ati gandit ce sa cumparati unora si altora? eu inca nu si tare mi-e ca o sa dureze pana o sa incep sa ma focusez. sunt in deriva totala. ok..pe mamizu am rezolvat-o, pe vara laura idem...da restu populatiei? astept sugestii pe mess.
saptamana asta apare eragon...filmul, evident. si abia astept sa ma duc sambata. uraaaaaaaaa!!! tre sa duc copilu la film. ce vreti? sunt o mama responsabila si iubitoare. ai auzit, piccola? tre sa-mi ridici statuie. pupam fata
ok ok..si pe cei care citesc blogul...
pupicei

PS: am depasit cu mult 18 ani...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Poate daca ai renunta la fesul de copilas,te-ar lua si pe tine lumea in serios
mamizzuuuuuuu

dracsor spunea...

niciodata

Anonim spunea...

incapatinarea nu-i intotdaeuna o virtute.uneori-vezi caz-strica cu certitudine......
mamizuuuuuu