vineri, decembrie 15, 2006

me me me me

azi sunt extrem de egoista. nu ma intereseaza nimeni si nimic. tot ce pot sa fac este sa visez cu ochii deschisi la film. cum care film? eragon. azi am revazut toate clipurile, toate trailer-urile… dragonul cela arata tare ciudat. eu am in cap dragonul dintr-un anume film numit, cred, “Inima de dragon”. vocea apartinea lui sean connery. oricum maine la matineu sunt calare pe situatie.
imi zumzaie capul ca un stup de albine si am asa o presimtire ca ma paste o receala… nu va puteti imagina cum e sa ai impresia ca totul se misca in jurul tau. mai ales cand e vorba de obiecte fixe. e o experienta pe care o recomand cu caldura.
so… diseara tre sa fac o baie clocotita, sa bat maztu pana oboseste si sa dorm dusa pana la 6 dimineatza… cand o arunc cu papucii dupa alteta sa. matzu ista e de-a dreptu pur si simplu. fix cand vrei sa dormi are chef de joaca. iar eu mai am oleaca si-l expulzez la capatul pamantului. puslama obraznica!!!! cu cine o fi semanand, dom`le? ce va uitati asa la mine? aveti vreun point?
sa trecem peste… azi am de gand sa bat recordurile la leneveala, sa-mi clatesc ochisorii si sa ma pregatesc pisicologic de wk. va fi asa de aglomerat!!! abia astept. sunt impartita intre a uri sarbatorile si a le adora. uf!! fara e ele e asa de trist…. in acelasi timp e mult prea multa agitatie psihica. consum de nervi si energie. toata lumea alearga, toata lumea cauta, intreaba, cumpara… am obosit numai enumerand.
btw, maine fac pomul. uraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! tre sa iau globulete si un cablu gros ca sa prind zdravan pomul de calorifer. cum de ce? ca sa nu mi-l darame matzu.. cica au talente din astea ascunse… hm… cam multe talente din astea…

Niciun comentariu: