duminică, martie 30, 2008

Ora Pamantului

este un post special dedicat prietenei mele alinutz bulinutz, o ecologista convinsa. de la ea, de fapt de pe blogul ei, am aflat despre ceea ce se numeste Ora Pamantului. mi-a placut ideea si mi-am notat intr-unul din neuroni sa o respect. cum stiam sigur ca voi uita complet, am trecut-o in calendar.
spre marea mea incantare nu a fost nevoie sa pun si memento. s-a facut ceva tam tam in presa si din intamplare fix sambata am nimerit peste niste stiri care tratau subiectul respectiv. asa ca nu am avut nevoie de proverbialul sut in partea dorsala ca sa ies din lenea proverbiala si sa sting luminile.
m-am ridicat cu greu din fotoliul care a inceput sa ia forma funduletului meu - ar fi cazul, tinand cont ca este fotoliul meu favorit - si am bagat un deget in gura cautand inspiratie. cum pentru ce inspiratie? pentru iluminatul alternativ al casei, evident. cum nu am un patratel care sa ma inspire in acesta situatie, m-am invartit in jurul axei.
hmmm.... am numarat una, doua, trei, patru, cinci lumanari mari. uraaaa.. ooo.. plus lumanarele micute. da da da.. geniul din mine a gasit solutia. cum am o cutie impresionanta de chibrite/chibrituri - nu am stiut niciodata cum se spune corect - m-am apucat sa aprind lumanarile. a durat cam un sfert de ceas.
la ora 8 am stins luminile, televizorul. vreau sa se noteze sacrificiul. am renuntat la unele documentare ultra mega extra. in schimb, am avut laptopul aprins. daaaaaaaaar.. nu era in priza. trebuia sa fac si eu ceva. de citit nu se putea, la tv nu.. macar laptopul.. ;;)
la 9:10 mi-am amintit ca ar fi cazul sa-mi misc funduletul, asa ca am ruinat frumusete de atmosfera romantioasa. da a fost frumos. mi-a placut ora asta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daaaa, foarte frumos! Si eu am stins lumina si am scos tot din priza, mai putin frigiderul. Si a fost o ora foarte linistita...:)