luni, martie 10, 2008

patratele patratele, everybody

well.. ce pot spune.. in ultima vreme am fost bombardata cu o gramada de imagini, care mai de care mai vizuale cu diverse patratele caremai de care mai apetisante. totul a inceput cand am reluat dosarele x. acel wow serial, de care eram absolut inamorata - ok ok, era vb de agentu mulder. ce voi nu credeti ca arata apetisant?
cert e ca din intamplare pe procinema a fost difuzat filmul si mi s-a facut asa un teribil dor de mulder.. ca m-am apucat sa-l downlodez. si sa-l revad evident. la aceasta s-a adaugat o vizionare de flamenco cu una bucata gipsy numit juaquin cortes. da, cornelush... ala la care ai fost si tu.
va dati seama ca dupa ce am fost bombardata cu o gramada de masculi feroce - directorul skinner arata de-a dreptu pur si simplu nerushinat de bine - am inceput sa-i si visez evident.
ne pare cu i`m sorry, draga mihnea.. se pare ca exista elemente menite sa te dea jos de pe soclu. ;;) sunt sigura ca nu te superi.
cert este ca azi-noapte ma apucase jalea. se perindeau atatea patratele ca la un moment eram ceva de genu: d c nu exista si in romania??? nu ma mai joc...
m-am trezit cu greu. este evident, nu? ca sa nu mai spun ca am dat pe youtube de un miniclip... cu multiubitu - pe luna asta - agent mulder. montaj pe ritmurile melodiei "i`m too sexy". ce pot sa mai spun.. nimicutza... probabil e vreo lege a compensatiei: fuste superbe... barbati... hmmm...

Niciun comentariu: