marți, decembrie 05, 2006

stare blegoasa si nu am chef de nimic

cica azi ar trebui sa fiu in verva. aiurea..imi pica ochii in gura si nu ma chef de nimic. piccolina mi-a trasat sarciina de om destept. cica eu sunt as in materie de UE si ca tre sa-i fac nu stiu ce referat de calibrul ASE-ului. mama mama!!!
"Punand intreprinderea la care va referiti in contextul economic si al cadrului legal si administrativ ce rezulta dupa aderare, ce problema deosebita apare? Care sunt politicile si reglementarile europene care guverneaza problema in cauza? Se nasc noi oportunitati sau amenintari? Cum este afectata competitivitatea intreprinderii? Ce noi competente sunt necesare? Exista un plan pentru adaptarea la noile conditii? Ce parere aveti, ia acest plan in considerare toate aspectele ce caracterizeaza mediul de afaceri al UE, de care ar trebui sa se tina cont? Daca nu exista un asemenea plan, cum ar trebui sa arate o schita preliminara a lui?"
spuneti si voi...pai, ce? eu stiu chestii din astea? in plus trebuie sa fac pe o firma despre care stiu 2 propozitii. de unde sa inventez eu nu stiu ce problema si sa raspund la intrebarile de mai sus? bine...eu am idee despre ce ar trebui sa scriu, dar nu am nici o data despre firma. asa ca...dc reusesc sa scot ceva ma declar geniu in viata.
colac peste pupaza, cei de la la mamitzu au scumpit preturile. neam nesuferit!! asa ca ne mamitzim mai rar. in plus matzu cela l-a terminat psihic pe gogu. a fost asa un razbel azi-noapte pe teritoriu de somn, ca m-am sculat mai obosita decat ma culcasem. gogu a propus in cazul matzului o aterizare fortata de la etajul 9. iar maztul s-a razbunat crunt..:))
stati asa sa citez un clasic in viata, sa nu mai ziceti ca ma laud cum ca-s desteapta:
"alex tiganelea: ar trebui sa scrii cat de desteapta esti
alex tiganelea: ai facut referat la mk (marketing) in anul 2(al meu)
alex tiganelea: ai facut diverse cautari pt diverse referate(de-ale mele)
alex tiganelea: ai facut lucrare de diploma
alex tiganelea: acu faci ref la mediu de afaceri pt master
alex tiganelea: si o sa ai si lucr de disertatie
alex tiganelea: deci...respectele mele....si dc as avea blog sa scriu eu chestia asta...respectele tuturor"
no comment..=))

P.S.
"alex tiganelea: auzi ma
alina popa: oate
alina popa: mi-e cam foame
alex tiganelea: sa nu se inteleaga din blogul asta ca eu nu am contribuit cu nimic
alex tiganelea: la referate
alina popa: a se vedea cum scriu
alex tiganelea: si la lucrare
alex tiganelea: ca si eu sunt desteapta cand vreau"

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.