miercuri, noiembrie 29, 2006

pisoi obraznic si nesuferit

da da da...fara nici o urma de indoaiala ca sunt o eroina. de sambata am pisoi si deja pot sa ma laud cu dresarea pe jumatate. daca duminica si luni au fost zile de tatonare, de delimitare a teritoriului, a educatiei, deja marti puteam spune ca am pisoi educat. yeaaah...right.
s-o luam inca cu inceputul. sambata alteta sa a aterizat la domitziliu si am inceput sa ne tatonam. sa nu va imaginati ca e o frumusete de pisoi. nu nu nu. este uratel si slab ca un tzar. imi face concurenta cu brio. e un gri tigrat, cu o mutra ascutita si ochi speriosi.
eu sunt mai dintr-o bucata si nu am experienta cu matzi , asa ca am aplicat strategia mamei - d-na educatoare in actiune. am inceput activitatea de dresat si educare a pisoiului.
1. nu are voie sa stea in pat cand mananc. nu m-am inteles cu el pana cand nu l-am dat jos fortat din pat. azi pot declara cu mana pe inima ca in momentul in care aude: "jos!!!" nici macar nu se mai agita sa se cocoate in pat.
2. papa se ofera dimineatza pe la 7 jumate (mrrr..wk-ul meu..) si seara pe la 7. chestie relativa deoarece a inceput sa devina sclifosit. a inceput cu papa in forma de stelute, apoi s-a strambat la papica adusa de zana. tot ce e nou e bun, ce a mai mancat...face pe niznaiu. urechere zdravana ca nu se mai poate.
3. somnul care inseamna 2 subcategorii:
a. nu se doarme cu mine in pat. am ajuns la 2 descocotzari din pat pe noapte, ceea ce e o realizare majora. nu a inteles cum sta treaba pana cand nu i-am dat 2 palmutze. cam ratate ca era in miscare. la moment il chinuie pe fratele meu. dar mi-a fost mila de el si i-am vandut pontul cu "jos" si cu palmutele. nu de alta, dar ii sarea numai in cap..=))
b. nimeni nu se trezeste inainte de a suna ceasul, adica la 7 dimineatza. la moment domnu pisoi are nemti in fund incepand cu 6 dimineatza si se potoleste pe la 7. si inca azi a fost bine, ieri imi vedea sa-l trimit undeva cat mai apropiat de originile lui obscure.
dar deja am inceput sa ne cunoastem. asa ca am sperante mari in legatura cu wk asta. daca vin bombanind luni...ignorati-ma. nu ma bagati in seama. inseamna ca pisoiu iar a facut pe niznaiu.

Niciun comentariu: