marți, noiembrie 14, 2006

pai, nu e asa??

citez: A Cristina: nu mai scrii si tu ceva pe blog?
A Cristina: sa ma inveselesc?

asa ca va rog...sunt o persoana foarte importanta in aceasta firma. eu ma ocup de buna dispozitie a angajatilor. pai, nu? pai, nu? pai, da!!!!!!! daca aud vreun comentariu negativ.....rup niste urechi.
fiti antena parabolica..cum nu stiti cum? luati exemplu de la parul meu adorat...asteptati sa va invat eu de toate.
asa...sa revenim...am aflat luni ca vom avea un wk prelungit. adica un team building. ce inseamna asta?? dezmat in materie de bautura, barfe la greu, cunoasterea aprofundata - vrem, nu vrem - a colegilor...chestii de genu asta. totul se anunta a fi interesant. cum s-a precizat ca va fi la munte, putem incepe sa visam cu ochii deschisi la muntii elvetiei...da!!!! sau sa mergem in alpi...in franta mea adorataa!!!!! uraaaaaaaaa!!!!!!!!!!
da da da!!! incep sa prind inima. asa merge mult mai bine. deja trebuie sa merg shopping sa-mi iau tinute de ametit contzii francezi, care precis ma asteapta pe mine. si cum robbie e bizi and important... heheheheheheeeeeeee!!!!!!!!! si eu sunt singura si disponibila....
cica prestam activitati outdoor...no problem...agatatu se poate face pe partie in timp ce sunt invatata sa ma dau cu sania. cu schiurile e prea greu. sunt mai grele decat mine. o plimbare prin padure, prin zapada....trebuie sa tzin sfat de taina cu fetili. ce se mai poarta in materie de costum de schi, bocancei, manusi si fesuri. fesul trebuie sa aiba minim un mot, nu exista. da da da...totul chic, dragutz...mmmmmmm......
aoleu...abia astept!!!

Niciun comentariu: