vineri, noiembrie 24, 2006

Am emotii

nu va mai mirati..mi se intampla si mie din cand in cand. si va lamuresc mintenas de ce. maine vine pisu mic. pricepeti?
ieri stateam cu iuli si aberam pe aceasta tema. cum milady are un talent deosebit pentru scenarii, am inceput sa visam cu ochii deschisi. in primul ei scenariu, eu sunt pe post de primadona. adica vedeta, pentru ca se pare ca am calitati deosebite de actrita. ajungand aici, am facut legatura inteligenta cu un anumit film care se lanseaza azi.
asa ca am propus un rol pentru bubulina. am mentionat ca bubu este un mare talent. cum se pare ca iuli apreciaza ca bubulescu stie mai bine sa joace rolul unui personaj negativ, a reiesit ca bubu este criminalu(a) care sta dupa usa cu toporul.
in acest moment intra in actiunea agentul 00codi, cu ochii sai albastri, accentul british, maniere perfecte si stil. el trebuie sa-l salveze pe pisu mic, care inca nu s-a stabilit ce rol joaca. parerea mea ca i se potriveste rolul unui baietas de cartier, haios si descurcaret, un hotoman de inimi feminine. iuli a protestat si i-a scris un rol de baietel timid, genial, care e fortat sa creeze o bomba.
sunt flatarisita pana peste cap de importanta acordata lu pisu mic. sper sa nu si-o ia in cap. trebuie sa stau cu ochii pe el sa nu isi ia aere de vedeta. hm....
azi ma duc cu iuli sa-i cumparam unele, altele...castronel, papica, nisip, baita pentru pisoiasi... eeeeeeeee....ce credeti voi? o intreaga tevatura. asa ca in seara asta trebuie sa termin curatenia, macar asa de suprafata. intrebarea este: cum va reactiona tata popa cand va da cu ochii de pisu mic si invers.

Niciun comentariu: