miercuri, noiembrie 08, 2006

pozitie de drepti la ordin

acest post este executat la ordin. la ordinul ilincai, care doreste sa mai citesca din aberatiile mele. multumiri pe aceasta cale.:d
dupa cum stiu iubitii mei colegi, in ultimele saptamani, ne-am umplut plamanii de praf si nervii de draci. s-a varuit. o actiune, din multe puncte de vedere super, dar...din nefericire asta a insemnat o multime de stres, nervi facuti, atentat la sanatatea noastra fizica si mentala. spun mentala pentru si la mine inca mai este catastrofal in casa. a fost exceptional de placut sa venim si sa gasim straturi straturi de praf si mizerie, culori cumplite pe pereti, forme ciudate si fara dumnezeu. cel mai frumos era cand pierdeai cam o ora - am multa hartogaraie - sa faci o relativa ordine si curatenie ca sa poti munci.
dupa prima saptamana in care faceam ochii ca la melc ori de cate ori ajungeam dimineata la sediu, am hotarat sa vorbesc cu nenea pictorul si sa-l instruiesc putin asupra culorilor interzise si a celor care trebuie obligatoriu folosite. am stabilit foarte clar - asa am crezut eu - ca nu se va folosi in dreptul biroului meu verde, negru si gri. se va folosi albastru cat mai mult si in cat mai multe nuante.
dupa 2 zile, mi-am gasit biroul in mijlocul casei, ca sa spun asa, iar in dreptul meu 2 chestii imense de verde. am vazut negru in fata ochilor. noroc ca nenea pictorul nu era prin preajma. am mestecat niste bip-uri printre dinti si m-am ocupat de smotru - nu aveam destul acasa, intelegeti? dupa alte cateva zile, adica luni, am intepenit de furie. biroul meu era din nou deplasat. situatia coloristica se mai indreptase. era mult mai bine. daca stau sa ma gandesc e chiar sympa. acum imi place. dar a fost culmea culmilor sa stau sa frec biroul si actele si tot ce aveam timp de 3 ore. am crezut ca asasinez pe cineva. doamna venera era de la 4 dimineatza drepti la datorie si abia se mai tinea pe picioare. la naiba! omul asta a lucrat cu picioarele.
asa ca din acest moment declar sus si tare ca, daca se mai prefigureaza o actiune de acest gen, imi iau concediu si am pretentia ca dupa ce ma intorc sa nu incep eu sa frec birouri si alte alea ca am suficiente acasa.
sunt inca sub imperiul nervilor oentru ca mai am si acasa smotru, asa ca revin alta data sa va spun cum a iesit treaba.

Niciun comentariu: