joi, noiembrie 16, 2006

sunt corupta si nu ma tratez

daca nu stiati chestia asta inseamna ca nu ma cunoasteti personal. nu face nimic. aflati acum. eu primesc cat mai multa mita, spaga si tot ce tine de acest sector atat de incriminat. desi chiar nu inteleg de ce toata lumea sare de fund in sus. e super fain sa iei spaga.
de exemplu, spuneti voi daca nu e frumos sa primesti un ou kinder, cutii cu bomboane - miam miam -, snickers, bomboane etc. ajuta la silueta foarte bine. adauga la caloriile pe care trebuie sa le acumulez intr-o zi. ce credeti ca e usor sa ajung la 4000?
bineinteles ca-mi spal si eu constiinta intr-un fel: impart cu colegii. eu raman cu partea invingatorului, dar la urma urmei...daca am primit spaga, inseamna ca o merit. chiar ma gandeam..ce-ar fi sa legalizam coruptia. da da...si sa o impozitam..face statul un ban cinstit..:)) facem un soi de tabel in care sa scrie: daca secretara trebuie sa dea un telefon, atunci sa primeasca o bomboana de ciocolata. daca alearga la posta cu facturi, sa primeasca o ciocolata kinder ca sa inlocuiasca energia si caloriile cheltuite. si tot asa. este ca sunt desteapta? bineinteles, mita si spaga se va lua numai de catre departamentul administrativ, pentru ridicarea moralului si a statutului. trebuie sa o inaintez forurilor superioare spre aprobare...e o idee genioasa.
in alta ordine de idei, am zis ca incepe sezonul sarbatorilor si ma gandeam - stiu, stiu..nu-mi sta in fire - sa reinnoiesc o anume traditie inceputa anul trecut. nu cred ca se va supara prietena in cauza. ba chiar ar fi super bine pentru copii si bugetul ei. cred ca v-am bagat in ceatza. sa ma explic.
anul trecut am aflat ca exista un loc foarte interesant. in acel loc exista o scoala in care copiii, carora le greu sa se duca la scoala din pricina problemelor din familie, pot veni sa invete, profesorii fiind toti voluntari. la fiecare sarbatoare se strang bani si se iau mici cadouri - de obicei carti, caiete pentru scoala -, iar copiii pregatesc programe artistice. este asa de dragutz. au si biblioteca. si cand ii vezi asa de timizi, dar dornici sa invete...ti se topeste corazonul. tin minte ca anu trecut le era rusine sa vina sa-si ia cadoul de la mos craciun.
fetele alearga de colo-colo pentru cadouri, recunosc. eu sunt eminenta cenusie din spatele scenei. si oricum nu ma pricep la asa ceva. daca ar fi dupa mine as cumpara numai carti. ori copiii aia au nevoie de mai multe.
cand am aflat nu mi-a venit sa cred ca la noi poate sa existe asa ceva. am fost asa de entuziasmata... asa ca si anu asta donez borcanu cu marunt. am asa un borcan maaaare...scap de el, ca mi-e lene sa schimb atata marunt.
sunt happy azi.

Niciun comentariu: