miercuri, noiembrie 01, 2006

asta e

sunt genioasa rau de tot. nu-mi vine a crede cat de desteapta pot sa fiu. da da da...stiu...seman cu cine m-a facut, dar totusi am si eu meritul meu. pai, cine credeti ca a avut tupeul sa se autoeduce astfel incat sa slefuiasca diamantul care straluce azi?
sa revenim... asa cum s-a observat in ultima vreme nu am avut inspiratie deloc si am "abandonat" oleaca blogul. chiar si eu ma intrebam ce s-a intamplat. eu in pana de inspiratie???? e prea putin flataritizant. nu se poate. exclus. asa ca am stat stramb si am judecat drept.
aseara m-am palit peste frunte. desteapta de mine! sa va explicitez modulul, ca sa pricepeti.
eu de vreo 3 saptamani stau pe capul unei prietene pentru ca imi daram gasoniera. asa ca, din respect, trebuie sa ma comport ca o lady. nu sunt la mine acasa. asta insemnand: spalatul vaselor imediat ce am mancat (unde esti, piccola, sa ma vezi?), o muuult mai mare ordine in haine si incaltaminte si altele asemanatoare. acum intelegeti ce vreau sa zic??
ok ok ok...sa explic si mai in profunzime. eu sunt o dezordonata cu brevet. ador dezordinea si ii sunt mare admirator. imi stimuleaza pofta de viata, ideile aiuritoare pentru care sunt arhicunoscuta, trasnaile pe care le fac si care ma caracterizeaza. fara dezordine sunt ca un peste pe uscat. de ce credeti ca pe biroul de la serviciu e imposibil sa te orientezi???
asa ca, de fapt, eu sufar dupa casa mea dezordonata, dupa cele 3 vase nespalate din chiuveta, cartile teanc de la capul canapelei, mancatul, cititul si uitatul la tv, totul in acelasi timp. cum curatenia mai dureaza saptamana asta si gataaaaaaaaaaaaaaa.....intru la smotru.
asa ca pana atunci ascult povesti, muzica si cheltui bani pe carti. ceea ce nu e chiar bine pentru bugetul meu. dar fenomenal pentru biblioteca mea..hehehehe...
asa ca va rog sa intelegeti ca sunt prinsa intr-un complex de imprejurari care nu depinde de vointa mea. un picut de rabdarica.
va pupicesc

Niciun comentariu: