marți, martie 13, 2007

cu dedicatie pentru pic a mea

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............... me so haaaaaaaaaaaappyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....... copilu meu adorat, frumos, destept, nesuferit si obraznicos, mami tau e rili happy. pe repeat se afla un nou cantec favorit. :))) Etta James - I Just Want To Make Love To You ... :D cu aceasta ocazie, da-mi voie sa spun sus si tare ca don rafy e cel mai grozav intre grozavi. persoanele de fata se exclud.
asa.. ce spuneam? a, da... postul asta este pentru pic a mea, copil intre copii, cel mai frumos, destept, cuminte - in limitele legale :)) -, asa ca va rog sa suportati macar azi o ridicare de statuie.
asta mi-aduce aminte. aiiii... alinutz bulinutz, am vaga impresie - foarte vaga de alminteri - ca aveam sa-ti ridic o statuie de ciocolata cu multe chestii miam miam in ea. ca sa nu-mi amintesc ca sunt unii care imi datoreaza niste sticle de vin. hmm.. tre sa-mi colectez minim dobanzile. :d
sa revenim la subiect. ador versurile cantecului astuia: i just wanna make love to you.. hmmm.. ce parfum de epoca. i can tell by the way you walk that walk... i can hear by the way you talk that talk .... genial... nu ma pot abtine.
ok, sorry.. vorbeam de piccolina mea. asa.. so, mi-am lasat copilu la munte cu prietenii si din ce am inteles a fost super misto. am vazut si poze si revin cu afirmatia ca pic a mea e cel mai frumos copil de acolo. sa nu aveti tupeul sa ma contraziceti. ai auzit, draga piccolina? ciocu mic si joc de glezne. eeeeeeeeee....... ce tupeu sa-ti contrazici mama. vezi poate te pedepsesc minim o saptamana sa nu mai iesi din casa, fara blacky - laptopu - si fara telefon.
acestea fiind zise, lasati-ma sa va spun, din nou, i`m haaaaaaaaaaaappppyyyyyyyyyyyyyy... sambata ma duc home la o portie de barfa crunta cu mamizuu-ul meu favorit si unic - toata lumea e geloasa pe mine la capitolu asta - , sa-l urechez pe tata popa - macar asa de samanta - , sa o pup pe perishoara mea favorita... daaaaaaaaaaaaaaaaaa......... la vita e bella

Niciun comentariu: