luni, aprilie 16, 2007

ador barbatii la costum

Ca sa vezi! Nu-mi vine sa-mi cred ochilor... Astazi am ajuns mult prea dimineata la birou, cu un chef de somn de nu va puteti imagina. Am intrat foarte decisa sa ma arunc intr-un vraf de hartii – ador hartiile, revistele, cartile. Pe biroul meu veti gasi intotdeauna o dezordine perfecta, dar atat de relaxanta.. Mirosul de hartie este perfect pentru un inceput de zi. Cel putin pentru mine.

sa revenim. pana acu am scris in word, de aceea vedeati litere mari. so.. intru in camera in care este ascuns dupa colt biroul meu si casc ochii. la propriu. stiu ca voi fi acuzata de atentat la pudoarea minorilor, da nu m-am putut abtine. stimabilul minor - intre noi fie vorba, nu e minor - era la costum, la patru ace. ce mai.. o minunatie de minor. ferchezuit, cu o aroma deosebita, delicata. miam miam... - acu rad putin de el, dar adevaru e ca arata manjabil rau de tot. stiti si voi ca am o slabiciune deosebita pentru barbatii la costum.

in plus.. m-a rasfatat din plin cu o muzica delicioasa rau de tot. ce pot spune? azi ii ridic statui.

Un comentariu:

Anonim spunea...

deci pana la urma tot mi te-a furat un fecior... :)