marți, ianuarie 16, 2007

o generatie isteata

laura: am avut azi teza la eng
alina popa: si ce te lauzi?
laura: deci.........crek iar ma fac d poveste
alina popa: adik?
laura: poi am mai scris io intr-o teza la eng niste kestii d era toata lumea pe jos
laura: si azi am av un text
alina popa: ia zi mandra...ce facusi?
alina popa: asaaa
laura: despre unu care se ducea noaptea acasa cu taxiul
laura: si lui ii era frik d taximetrist, iar taximetristului d el
alina popa: si si?
laura: si am scris
laura: k
alina popa: ce anume ai scris ca nu pricep poanta
laura: suntem invatati d mici sa nu avem incredere in nimeni
alina popa: asaa
laura: si k traim intr-o soc care ne incurajeaza sa n temem d oricine
laura: si k, in concluzie, ducem o viata f frustranta
laura: ya
alina popa: oricum... ai dreptate.. esti desteapta
laura: no?
laura: sclipitoare, dom'le
laura: sa vz c nota-mi trage diriga
alina popa: genioasa de-a binelea
laura: k de, i-s draga tare
alina popa: dc scade sub 10...

dupa cum spuneam...generatia asta tanara e a naibii de desteapta... cine ar fi crezut ca o pustoaica de 18 ani poate fi atat de isteata si sa vada adevarul gol-golut? pacat ca nu e apreciata.

laura: de unde atata fericire?
alina popa: hai, mai
alina popa: chiar asa?
laura: trust me
laura: diriga mea ma "iubeste" tare d tot
alina popa: nu conteaza
alina popa: te "uram" noi si mai tare

Niciun comentariu: