vineri, ianuarie 12, 2007

traficant de turta dulce... i want my pic back

alex tiganelea: neatza
alina popa: piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic
alex tiganelea: ce-ai patit?
alex tiganelea: de ma iubesti asa?
alina popa: nu stiu.. crezi ca e cazu sa ma duc la un control?
alex tiganelea: da
alina popa: uai?
alex tiganelea: pai pe mine nu ma iubeste nimeni ca tine
alex tiganelea: esti anormala
alina popa: pliiizz... asta o stiam de mult... anormalitatea ma caracterizeaza
alina popa: so? ati ajuns cu bine, da?
alex tiganelea: da
alex tiganelea: au ramas cam socate fetele de felul cum am facut noi 2 cumparaturile
alina popa: adik?
alex tiganelea: si le-am zis ca tu de cand te stiu imi faci toate poftele
alex tiganelea: adik...ca imi dai imediat cardul, ca ne-ai luat la film pe toate...
alex tiganelea: nu stiu ce emanam noi....ce or fi sesizat ele si noi nu stim
alina popa: hmmm
alex tiganelea: adik de bine
alex tiganelea: care e faza cu statusul?
alina popa: pai... aseara am ajuns acasa.. si dupa o criza de nervi cu motanu
alina popa: mi s-a facut asa un dor de tine...
alina popa: eram deprimata rau de tot
alina popa: si inca nu mi-a trecut
alina popa: am deprimat-o si pe laura
alex tiganelea: si turta dulce?
alina popa: aa.. le-am cumparat fetelor turta dulce ca asa m-au rugat
alina popa: mdaaa..
alina popa: ti-am trimis mailu aseara
alina popa: sa verifici
alex tiganelea: am vazut multumesc
alex tiganelea: dar nu le-am deschis
alex tiganelea: nu mai pot
alex tiganelea: oricum nu termin
alex tiganelea: asa ca ....
alex tiganelea: mai incet azi
alina popa: foarte bine
alina popa: meriti un pic de relaxare
alex tiganelea: mdaaaaa
alex tiganelea: relaxarea nu se plateste
alex tiganelea: a zis matusimea ca o sa mi se ridice o statuie
alex tiganelea: langa a ei
alina popa: siiiiigur ca da
alex tiganelea: adik niciodata
alina popa: exact
alex tiganelea: ca si ea face astea pt prieteni
alex tiganelea: si in loc de mii de euro primeste diverse cadouase
alina popa: mda..
alex tiganelea: pt primul manual scris ne-a adus ala un ghivecel cu o floare
alina popa: ei, na
alex tiganelea: si de-abia acum a cresut ca sa imi dea si ie un pui din ea...cica sa facem ciubucul in 2

Niciun comentariu: