vineri, ianuarie 26, 2007

zi de vineri mohorata...

da da da.. dar asta nu inseamna ca si noi suntem. ei... abia am ajuns la majorat si deja sa ma pleosteasca viata? nu se poate asa ceva. ce ma fac pan la 250 minim cat am de gand sa traiesc? asa ca am de gand sa adopt filosofia impartasita de singurul gentleman din cap pana in picioare pe care l-am intalnit pana acum: "cica nu conteaza cum incepi saptamana, important e cum o termini ".
cu acest dicton in cap, am refacut playlistul si l-am impodobit numai cu muzica happy si plina de invataminte: solo se vive una vez!!! pe langa asta.. recunoasterea genialitatii mele de catre copil... a adaugat ceva la buna mea dispozitie..
acestea fiind zise.. scuzati-ma putin... am nevoie de un ceai verde si revin.
in ultima vreme am pus la cale o gramada de dracarii.. dupa cum imi e si numele. printre altele preluarea controlului asupra acestei planete in deriva care are nevoie de o mana forte si organizata. bineinteles nu singura.. evident. nu sunt egoista. eu impart. de exemplu, eu voi lua Franta si jumatate de Irlanda, impartirea facandu-se pe verticala de la nord la sud. alinuta bulinutz ia cealalalta jumatate, plus scotia si italia. eu mai iau - cu modestia cuvenita - 2 insule micute si dragute pe care le voi uni printr-un tunel de sticla. la mijlocul tunelului va exista o camera de relaxare, unde imi voi bea cafeaua si voi avea ca invitata de onoare pe multiubita si stimata doamna iuliana care va bea o cola si cu care voi imparti jumatate de castel in franta - partea roz, evident - si jumatate de iaht - evident, tot roz.
si cum alinutz ma provoaca - alina enescu: si un pirat k johny deep nu? - va dati seama ca nu voi ezita daca se iveste ocazia sa pun mana pe el -alina popa: ei... dc vine si ala ca bonus iti dai seama ca nu ma supar. si gandindu-ma la fetili mele, m-am decis sa fiu extrem de generoasa si sa-l imprumut pentru o zi, de ziua lor de nastere. nu sunt geloasa si posesiva din fire, asa ca nu va fi nici o problema. daca nu ma credeti, aduc marturii ca nu-s nici geloasa, nici posesiva.

Un comentariu:

Anonim spunea...

MIE NU-MI DAI NIMIC....NICI MACAR O BUCATICA :(
SI EU CARE CREDEAM CA INSEMN CEVA PT TINE