vineri, februarie 16, 2007

viitoare profetesa

azi ar trebui sa fie o zi minunata... maine este sambata, voi dormi pana nu mai pot... ma asteapta o petrecere in pijama - sa stii, alinutz, ca nu te-am uitat si astept convocarea - si in rest lene. sau.. nu.. :d.
din seara asta voi incepe o noua operatiune numita "caminul dorit". ce inseamna asta? simplu.. ma apuc sa-mi fac in sfarsit casa sa arate a caminul mult visat. este drept ca in casa mea nu are ce cauta un anumit frate care sa ma streseze, dar fara el ar un pic cam plictisitor. sa nu mai am la cine sa strig ca trebuie dusa galeata, sa nu mai am la cine sa casc gura de uimire cand ma trezesc cu vasele spalate si cu motanu scarmanat astfel incat sa nu ma deranjeze din somn... hmmm... asa ceva e de neconceput. in plus exista un bonuuuuuuus... :d:d:d sambata viitoare imi vin canapelele, masina de spalat, frigider si aragaz nou... imi vine sa tzopai de fericire.
pe langa asta s-a planificat ca motanu sa fie facut pe post de iepure cu masline sau pur si simplu la protap si sa ma aleg si cu un manson pe masura. am impresia ca banuie ceva ca prea se uita la mine banuitor si suspicios.
aaaaaaa... mi-am adus aminte. sapt asta am descoperit un nou jane eyre. am o mica pasiune pentru jane eyre. cum de ce? simplu: toti actorii care il interpreteaza pe mister rochester arata manjabil rau de tot. stau cu gura cascata - again - si-mi vine s-o pocnesc pe jane ori de cate ori ii spune ca nu e barbat frumos. la naiba, daca nici actorii aia nu-s barbati miam miam... atunci imi dau demisia din functia de femeie.
mi-am gasit in sfarsit si jobul ideal: ma fac profetesa. se pare ca am un talent absolut impresionant in acest domeniu, al profetiilor. de exemplu, ori de cate ori se joaca un meci important, oracolu din teiul doamnei de langa sectia de politie 7 este consultat. in 80% din cazuri chiar pica pe scor. daca nu credeti, va rog sa intrebati pe urmatorii: laura, stefus si rafy ce scor am spus ca va fi la meciul steaua-sevillia... si pe pic la alte meciuri ale stelei, ale rapidului etc... ca sa nu mai spun de anume intuitii fenomenale.: referinte la pic, ca ma stie mai bine. asa ca.. imi schimb meseria. sa fii functionar public corupt nu mai e la moda. ma fac profetesa.

Niciun comentariu: