luni, februarie 19, 2007

wait a minute

ha! azi e luni si desi ar trebui sa fiu in verva de fapt sunt drogata cu somn. am visat numai tampenii azi noapte. dar un singur lucru m-a socat cel mai tare. participam la o nunta care nu era nunta si mirele era... nu vreti sa stiti. in nici un caz nu eram eu pe post de mire, mai ales ca nu exista mireasa. daca vreti sa stiti apelati-ma pe mess pentru informatii suplimentarii. nu vreau sa-mi stric relatiile cu unii si cu altii. oricum.. in visul ala am alergat minim 5 kilometri. uf... cert e ca am asa o febra musculara.. aileiiii...
ieri a fost o zi memorabila. cum de ce? nu mi-ati vazut statusul pe mess???? mi-am cumparat 2 carti de terry pratchett. sper ca stiti cine e .. oricum.. cert e ca sunt absolut innebunita dupa pratchett. este absolut demential. dupa parerea mea, evident. il ador. azi termin de citit scotzidushii liberi. pur si simplu nu-l pot lasa din maini. traiasca cardu avantaj ca pot sa-mi cumpar carti in rate..
nu va pot spune cat ma distreaza pratchett. are un mod de a se exprima de ma lasa cu gura cascata. meritul traducatorilor este imeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens. acestia stiu sa foloseasca limba romana intr-un mod absolut criminal. aproape poti vedea cuvintele si le poti simti gustul si mirosul. cuvinte arhaice, moderne impletite senzational intr-un buchet lingvistic care ma minuneaza de fiecare data. izbucnesc in ras fara sa-mi dau seama.
cu toate acestea, povestea in sine este extrem de inteligenta si plina de ganduri profunde. pare o carte pentru copii, dar, de fapt, este surprinzator de matura. priveste cu ironie si raceala aproape tot ce este mai serios in lumea noastra: superstitii, credinte, basme, ganduri, actiuni pur omenesti. va recomand sincer terry pratchett. eu il prefer in romana, caci engleza nu-mi este draga deloc si ma irita la culme. dar daca chiar va place limba asta oribiloasa si puteti o pricepeti fara sa fiti nevoiti sa cititi cu voce tare pentru a intelege sensul cuvintelor, atunci... respectele mele si sa-mi spuneti daca v-a placut.

Niciun comentariu: