marți, mai 27, 2008

am furluat niste replici din dr.house

„Lucrul minunat legat de a spune oamenilor că sunt pe moarte este că imediat îşi clarifică priorităţile. Afli ce contează pentru ei. Pentru ce sunt dispuşi să moară. Pentru ce sunt dispuşi să mintă.”

„Continuaţi să vorbiţi. Să ştiţi doar că voi încheia consultaţia cu o verificare a prostatei."

„Ştiu să păstrez un secret. Nu am spus niciodată nimănui că Wilson face în pat.”

„Dacă vorbeşti cu Dumnezeu eşti credincios. Dacă Dumnezeu vorbeşte cu tine, eşti nebun.”

„Lasă-i să privească. În public îmi fac cel mai bine treaba.”

Singurul mod prin care putem confirma asta este să injectăm şobolanul cu sângele ei şi să aşteptăm să facă botulism. Între timp, mă duc jos să intimidez o adolescentă aflată pe moarte şi foarte înspăimântată, până când cedează ca o adolescentă aflată pe moarte şi foarte înspăimântată ce este.”

Weber: „Nu poţi testa nimic pe un creier cu anomalii.” House: „Ce îngust la minte eşti. Nu are anomalii. Este deosebit.”

Chase: „Ai o tomografie programată în 20 de minute. Foreman n-a reşit sa facă rost de aparatură mai devreme.” House: „Vă învăţ să minţiţi şi să înşelaţi şi să furaţi şi imediat ce mă întorc cu spatele voi iar faceţi pe corecţii.”

„Te avertizez: acum am trecut de amorul în trei. Sunt la cel în patru.”

„Este în continuare ilegal să faci autopsie unei pesoane vii?”

6 comentarii:

Anonim spunea...

Stimata domnisoara! Nu va stiam fan House MD!
Sa-ti spun un secret: si mie imi place serialul, insa am vazut ultimul episod (ultimul as in "the grand finale") si nu prea mi-a placut...Moare Amber, aproape ca moare si House...not funny! At all!

dracsor spunea...

:(((.. ultimul ultimul? adica nu se mai face nimic? nici macar un episod? unu mic.. pentru mine

Anonim spunea...

si chiar trebuia sa spui ce se intampla in ultimu episod?!?!?!?!

Anonim spunea...

>:) I can't help it! Am invatat de la maestrul dracsor!

dracsor spunea...

so.. nu e adevarat.

House has been renewed for a fifth season, which will begin on September 2, 2008.

tin sa multumesc tuturor celor care m-au incurajat in aceasta perioada sumbra, plina de deznadeste si frustrare.

Doctor House ruleaza!!

Anonim spunea...

rau e sa fii femeie/ii cretine, house va place doar ca salveaza vieti etc etc toate bolile din acest serial sunt relativ adevarate !!!!!! adica in proportie de 40%