joi, mai 08, 2008

ce am mai facut eu in ultimele zile..

pai, nici doi bani, nici doua parale. am intinerit, iar cristinuta tine sa mi-o aminteasca in fiecare zi a acestei saptamani. si ca imi fie saptamana si mai fericita, am primit 2 carti genioaaaaaaaaaaaaaaase. motiv pentru care, pe langa alte obsesii maculine noi noute, pierd noptile recitind una dintre cele mai bune carti scrise ever: DUNE. adooooooor cartea. am vazut si filmele.
recunosc, cu rrrrrrrushine mare in corazon, ca nu aveam cartile. daaaaaaar... colegii astia ai mei, am eu o presimtire ca andreea a fost un cap al rautatilor de prim rang, au zis sa imi dea proverbialul sut. si mi-au deschis calea cu primele doua carti. vai de bugetul familial. o sa am nevoie de consiliere financiara rapid, altfel intru in faliment. si asa m-a abtinut cu greu in ultima vreme.
acum recuperez totul si sunt atat de prinsa incat am abandonat orice. casa arata ca dupa bombardament, desi am reusit sa spal rufele. asta si pentru ca le-a spalat masina. am uitat de toti si de toate. este foarte adevarat ca din cand in cand mai trag un ochi pe youtube sa-mi clatesc ochii cu Paul Artreides jucat de Alec Newman. ce pot spune.. . numai patratele, mama lui de pezevenghi.
si ca sa mi se abureasca ochelarii si mai tare... eeeeeeeeeeeh... ia uitati-va aici frumusete de femeie. si mai ales de patratel. pricepeti ca sunt foarte ocupata, nu?

Niciun comentariu: