vineri, octombrie 06, 2006

cat de desteapta pot sa fiu uneori

toti cei care citesc acest blog ma cunosc personal, asa ca subiectul acestui post le este cunoscut. da, sunt o tipa foarte desteapta. uneori ma uimesc pe mine insami. dar simt ca se cere o exemplificare cat mai buna. nu de alta, dar au inceput sa-mi iasa vorbe. asa ca pregatiti-va...
saptamana aceasta am luat o decizie drastica. am hotarat sa-mi imblanzesc cu orice chip parul propriu si personal. stiti despre ce vorbesc: imblanzirea antenei parabolice din capul meu, a chestiei aleia capoase si nesuferite care seamana cu stapana. asa ca...dupa multa gandire, adica am vorbit cu mama la telefon 10 minute, am decis sa navalesc in magazin sa-mi iau o masca sau un balsam.
plina energie am inceput sa studiez toate tipurile de balsam s toate mastile din magazin. am dat la o parte cu dispret suveran tot ce se referea la parul uscat, subtire, cu carlionti si normal. asa ca am ramas sa aleg intre parul vopsit si parul gras. ma tenta foarte tare balsamul de la l`oreal care iti face parul sa luceasca precum oglinda...tare tentant. dar era pentru toate tipurile de par si al meu are un orgoliu deosebit in aceasta privinta.
apoi m-a lovit amintirea: mie nu-mi prieste decat pantene. asa ca m-am orientat rapid spre raftul pantene. aveam in mana doua balsamuri: unu negru - par gras- si unu rosu - par vopsit. ma gandeam chiar sa dau cu banul, dar am descoperit sa nu am nici o moneda. venisem numai cu hartia de 10 ron.
pana la urma, dupa ce am citit de 3-4 ori instructiunile de la fiecare, am decis ca dc tot am sampon pt par gras, e musai sa am si balsam din aceeasi categorie.
zis si facut. am ajuns acasa. folosesc balsamul, il dau jos din par si incerc sa pieptan claia. apoi intepenesc cu respiratia taiata. de data aceasta nu mai aveam o antena parabolica in cap. nu nu nu....devenisem punk-ista. orice incercare de modelare relativa a parului nu facea decat sa il aseze pe o verticala perfecta.
alexandra a ramas masca si a incercat sa diminueze catastrofa.
"Alina, balsamul pentru ce par este?"
" Pentru par gras ( ton plin de nervi)"
" Cumva este pentru volum?"
"Este pentru par gras... - in gand: cum sa fie pentru volum? -"
"Tu te-ai uitat ce scrie pe el?"
Am navalit in baie. EXTRA VOLUM
Va jur ca nu am vazut asta...scria par gras....

Un comentariu:

dracsor spunea...

crede-ma era mai mult decat vizibil...era maaaaare scris...asa ca....