miercuri, octombrie 18, 2006

ha! ce bine e sa fiu eu!!!

daaaaaaaaaaa!!!!!!! azi este ziua mea! trebuie sa fie..nu concep sa nu fie. nu admit ca cineva sa mi-o strice. orice atentat la integritatea fericirii mele va fi dur respinsa. asa ca...dragi sefi, colegi, prieteni, tata, mama si zgabeatza istorie cu nasul de glorie sa nu aveti tupeul, indrazneala si curajul sa ma agitati astazi. este o amenintare directa si absoluta. am ajuns la serv in pas de phoenix si aveam agatat in zambet tamp pe fata. daca dispare pana la sfarsitul zilei...bomba de la hiroshima e o nimica toata pe langa furia mea.
si acum sa trecem peste introducerea aceasta absolut directa si sa va spun ca in wk am ajuns, dupa secole de lupta si jertfa, la film. din intamplare, evident. si am vazut "casa de langa lac". film tipic american, romantic, previzibil...si totusi...am iesit usoara ca un fulg. mi-a creat asa o stare de bine, incat stateam cu roxana, ne uitam una la alta si zambeam de parca totul ni se intamplase noua personal. stiti senzatia aceia de purificare, cand te simti curat si nevinovat ca un prunc? o senzatie de seninatate, implinire si bucurie... nu mi s-a mai intamplat de nu mai tin minte.
si acum sa va povestesc ce am facut eu sambata cu una bucata perishoara, viitoare majora. alteta sa regala s-a prezentat la bucuresti, chipurile, ca sa-si ia diploma de la british council. si asta normal...dar, de fapt,...era pusa pe dezmat total: SHOPPING. am dormit vineri seara la rox si ramasese stabilit ca mandra sa poposeasca la mine la garsoniera pe la 10:20. zis zi facut...intrebare: ce facea donshoara la ora 10:20 a doua zi dimineatza??? in nici un caz nu era la garsoniera.
in fine..dupa multe ameteli, ne-am intalnit abia peste o ora. si-a luat diplomele si am inceput sa colindam magazinele: cocorul, unirea si plazza militari. nu va puteti imagina ce inseamna asta. sa stai sa intri in fiecare magazin. sa te uiti. sa stambi din nas si sa pleci mai departe. plazza m-a dezamagit total.
dar...mi-am luat revansa. hehehe...am intrat val-vartej la only, magazinul meu favorit. am fost preluata de o vanzatoare rapid de nici nu m-am prins ce s-a intamplat. asa ca i-am explicat ca bugetul este de 2 milioane, e vb de un cadou si ca donshoara se afla langa mine. moment in care descopar ca perishoara nu era disparuta.
ma invart in jurul propriei axe. nada. nici perishoara, nici rox. clipesc nelamurita si ies din magazin sa caut copchila minora inca. rox e majora, asa ca, dc o fura zmeul, astept cele 24 de ore regulamentare s-o aduca acasa individul, care ar avea, evident, si ochii vineti. dupa 5 minute de scrutare a orizontului, ma intorc nelamurita spre magazin: altetzele lor stateau in pragul acestuia si ma cautau. fusesera in magazin tot timpul. tre sa-mi schimb dioptriile ca nu se mai poate. in fine, iau problema in mainile mele capabile si comand ca un general de armata fuste si pantaloni trei sferturi. intr-un sfert de ora fata avea cadoul impachetat.
nu va povestesc la cat 9 jumate seara am ajuns la buzau. nici cum la 10 si un sfert ieseam din casa sa ne intalnim cu bogdana pe platou unde era concert morandi. am plecat apoi la baza si m-am incalzit cu o ciocolata calda, iar la 12 jumate eram acasaaaaaa...in patut.
obositor wk...
azi e ziua lu george, asa ca am convocat adunarea starilor generale si organizez o conspiratie la nivel de firma. va rog..sunt o maestra...
LA MULTI ANI, GEORGE!!!

Niciun comentariu: