joi, octombrie 19, 2006

nu contraziceti niciodata o femeie. o va face singura.

dragi fete, eu am sustinut mereu ca in romania nu exista barbati frumosi. exista barbati bine, dar nu frumosi. ieri insa s-a intamplat ceva care m-a facut sa-mi schimb parerea.
am sosit acasa pe la 8 si am dat pe tvr1 sa vad gimnastica. eu ador gimnastica, desi in ultima vreme mi se pare ca a scazut din punctul de vedere al calitatii. la un moment dat, comentatorul a facut o remarca, pe care am adorat-o din prima: "nu contraziceti niciodata o femeie. o va face singura." mi s-a parut geniala ideea in sine, mai ales ca am aplicat-o in cateva momente.
in pauza in care nu lucrau ale noastre, am dat din greseala pe tvr1. era un serial cu un spital de urgenta, dar romanesc. nu va povestesc de cine mi s-au agatat privirile si la cine m-am uitat cu gura cascata uitand de gimnastica. este mai mult decat evident. de ce nu mi-a spus nimeni ca exista o bucata de barbat superb in romania?????? si culmea!!!! care chiar este un actor wooooooooow.... mi se lipisera ochii de ecranul televizorului...si abia am reusit sa mi-i dezlipesc. ce mai incolo si incoace...mi se aburisera ochelarii. involuntar gandul mi s-a dus la acel cantec celebru: i`m too sexy...
dupa ce s-a terminat episodul...vreo ora am fost ca in transa. normal ca auzisem de el, ba il si vazusem prin niste reviste, dar il ignorasem cu gratie. nu mi se paruse deloc a fi cineva care sa-mi atraga atentia. acum, insa, il concureaza serios pe robbie. cred ca o sa dau un google serch...:d

Niciun comentariu: