miercuri, octombrie 24, 2007

ce am mai facut in aceste zile

in primul rand am sarbatorit. printr-un mail trimis unei prietene cum alta nu e. iata cum suna sarbatoarea:

"draga mariutza harnicutza,
raportez cu mandrie nationala ca suntem calificati la Euroi 2008. nu am vazt meciu, da am prins golurile in reluari peste reluari. azi am stat si am mestecat comentarii si videoclipuri in leg cu meciul. bulgarii si-au dat cu stangu in dreptu. rateu pe toate partile. or sa stea sa mestece mamaliga la anu, iar noi vom fi la euro. "
imi pare rau.. da nu m-am putut abtine. m-au enervat tare bulgarii. eu ma enervez greu de tot.

asaaaa... ce am mai facut? am scris , vorba vine am scris, dar sa zicem.. am scris 3 articole pe inpolitics. si am avut o disputa cu un anume gentleman. btw.. in cazul in care nu stiati.. sa stiti ca vine al treilea razbel mondial. in fine.. asa i-a scapat porumbelu prezidentului de tip bushchetar. hmmm... saracutu.. ma intreb de unde va avea oameni sa lupte in acest razboi, daca ii condamna pe copiii americani la lipsa de asigurare sociala de sanatate??

site-ul de medicina naturista arata din ce in ce mai bine. imi pace de moooooooor. chiar este foarte frumos. draga deb... jos palarioara mea de lady.

aseara stimabilul domn gogu ne-a facut cinste. foarte frumos din partea lui. am baut un vinulet de poama rara. de pricepe domnia sa. l-am tras de urechi anticipat, ca ziua lui e taman joi. adik maine.

gataaaaa....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca iti place :).
O sa arate si mai bine :D

Diana Dragomir spunea...

Sper sa aflam si cand se termina al treilea razboi mondial..si sa ne mai gaseasca in viata, deci:)