luni, octombrie 01, 2007

oda unui par frumos, nesuferit si obraznicos - mail trimis , sper eu, getei voinea

sincer nu stiu cum ar trebui sa incep acest mail si nici daca il voi trimite. dar vineri seara am vazut emisiunea dvs. si m-a amuzat. ma gandeam ce-ar fi daca v-as trimite un mail in legatura cu parul meu. ori de cate ori vad emisiunea ma intreb cum v-ati descurca cu parul meu.
sunt sigura ca toate doamnele si domnishoarele care va trimit mailuri sunt disperate, distruse.. parul lor este un dezastru si au mare nevoie de dvs. trebuie sa recunosc ca eu nu sunt disperata. m-am obisnuit atat de mult cu parul meu incat mi se pare normal sa nu imi stea niciodata intr-un oarecare fel. daca ar sta, mi s-ar parea ciudat.
deseori am stat si m-am gandit la aceasta "problema" pe care o am de cand ma stiu: parul. de fapt si de drept, parul seamana cu stapana. ma uit la a mea podoaba capilara: este capoasa, independenta, nesuferita.. ce mai incolo si incoace, imi seamana perfect.
de fapt, desi uneori il urasc si mi se pare cel mai groaznic par, sunt mandra de el: este des, cu firul gros, tepos, aspru. este drept ca are vartejuri unde nu ar trebui, ca nu voi avea niciodata o tunsoare simetrica, dar sunt invidiata pentru cum arata.
ceea ce este uluitor este faptul ca nu ma agit deloc in a-l ingriji. nu-l sufoc cu produse cosmetice care mai de care mai scumpe. un sampon si o masca sau un balsam. este mai mult decat suficient. nu-l usuc decat foarte rar cu feon-ul. de fapt, acasa in Bucuresti nu am feon.
este un par obraznicos cu o gramada de ciudatenii. de exemplu, cu cat e mai nespalat, cu atat are mai mult volum. spre marea mea "incantare". dar am fost consolata: trebuie sa astept varsta de 40 de ani si apoi lucrurile incep sa se remedieze. eh.. dupa 29 de ani, cei 11 ani ramasi sunt o nimica toata.
ar trebui sa-l vedeti cand sunt tunsa scurt. cand maria sa se ridica la 2,20... ohooo.. fac concurenta cu brio antenelor parabolice. de obicei ma tund scurt iarna ca sa pot dormi cu fes in cap si sa-l pot imblanzi.
stilistii la care am fost sunt absolut ingroziti de el. unul dintre ei mi-a spus ca, daca ar vrea sa angajeze pe cine, l-ar pune sa ma tunda. daca se descurca cu parul meu atunci omul este exceptional. ma intreb cum m-ati tunde dvs. ar extrem de amuzant, mai ales ca eu nu vin niciodata la stilist cu dorinte. singurul lucrul pe care il spun este: sa nu fie prea scurt in varful capului. restul tine de imaginatia si talentul lui.
cred ca va trimit mailul. poate veti hotari sa va amuzati putin cu parul meu.

6 comentarii:

Unknown spunea...

SENZATIONAL!!!!!
Multmumesc ca ma inveselesti.
Si parul tau e foarte frumos sa stii.

dracsor spunea...

;;) si eu il ador asa cum e. sunt flatata ca reusesc sa-ti inveselesc ziua

Anonim spunea...

Daca i l-ai scris fara vreo majuscula, putin probabil sa il citeasca.
Esti fata citita, stii foarte bine ca si forma conteaza, mama lor de calofili!
Pana una-alta, bafta!

dracsor spunea...

:)nu l-am trimis ca sa ma selecteze. pur si simplu am avut inspiratie. am scris si la sfarsit am zis ca nu am ce pierde. so.. nu m-a interesat forma. daca chiar vroiam sa ma aleaga.. aveam mare grija la forma. :))

purliv spunea...

ofera un esantion, si poate am avea ce tunde.

dracsor spunea...

hmm... si cum facem asta? unde trimit esantionul? :)))