vineri, septembrie 28, 2007

zi de vineri

e ciudata ziua asta. pe de o parte ar trebui sa ma bucur ca vine wk. pe de alta parte, stau si ma gandesc... si ce fac in wk? stau si fac curatenie in urma fratelui? iar? mai scriu niste articole? ma duc si ma plimb de nebuna prin oras singura? iar? am obosit sa fac asta.
este drept ca maine voi iesi cu irinuca. dar.. stiu mall-ul de la vitan ca pe buzunarele mele. a devenit un soi de a doua casa. nu de alta dar am fost wk astea la film. sunt obosita si trista. ar fi cazul sa schimb mall-ul?? :))))
duminica stimabilul gogu dovedeste ca are bun simt si dispare din peisaj. abia astept, caci pisicul meu are nevoie de o doza de aer proaspat. cu aceasta ocazie am demarat si anume planuri de mobilare a casei. sper ca pana la sfarsitul anului sa am si eu o casa de om normal. o casa care sa fie a mea si numai a mea.
miss my piccola... miss somebody new in my life. need more challenge. something new to learn.

Un comentariu:

angellowings spunea...

I'm always here for you .. sunshine ..:) un pic cam taziu ca aproape a trecut weekendul, si daca vedeam mai devreme poate te invitam la zilele toamnei la sinaia ..dar asa am ratat okazia..:( poate alta data