joi, septembrie 06, 2007

capul lui mihnea vrem

filiuta iuliana: de ce-i vrei capul lui mihnea?
filiuta iuliana: iti sta mai bine cu al tau
filiuta iuliana: sincer!
filiuta iuliana: muuuuuult mai bine!
filiuta iuliana: imi si inchipui cum arata capatana lui mihnea pe un corpusor ca al tau



alo alo.. fara aberatii de genu ista.. ce insemneaza asa o chestie?
dar cum de doua saptamani primesc intrebari cum ca ce am cu mihnea si ce prostii a facut mihnea de ii vreau capu pe tava de argint, o sa va explicitez modulul.

intr-o zi cu soare mai acu saptamana trecuta, onor domnu mihnea, prezent in biroul lui de sef de departament, poposeste in dreptul biroului meu cu pretentii de munca. cat tuuuupeu cras!!!! sa ma puna pe mine la munca intr-o zi asa de frumoasa. ziceti si voi! e posibil asa ceva?
am ridicat intr-o lene crunta ochii spre domnia sa si l-am masurat din cap pana in picioare cu intentia de a-l urechea zdravan. nu ma sfiesc la chestii de genu asta. chiar imi face placere. pana sa impusc eu niste chestii bine plasate si de bun simt, domnu mihnea traseaza niste sarcini de m-am uitat crucis. am ridicat o spranceana, semn rau in cazul meu. cand ridic o spranceana urmeaza niste chestii acide, ironice si dure. aviz amatorilor. dar nu apucai sa trasnesc scurt si la obiect, ca mihnea si disparu.
are un senzor, domle, omu asta in materie de cand tre sa dispara ceva de groaza. miroase de la distanta pericolul si pana sa percutezi.. ia-l de unde nu-i. chestia asta tre sa o invat si eu.
in fine.. muncesc eu juma de zi cu drag si spor si cand sa zic ca sunt maretia intruchipata in materie de rapiditate, perfectiunea stilului, eleganta si rafinament in executarea sarcinilor, mihnea binevoieste sa dispara de la locul operatiunilor. da dispare ca magaru in ceata. si noi aveam nevoie de el si numai de el.
deja tafnoasa ca muncisem de imi sarisera capacele, incep sa pufnesc si sa ma enervez. unde e mihnea cand ai nevoie de el???? cand tre sa nu fie ... iti arunca in carca o gramada de chestii. so.. deodata imi apare in fata ochilor acea strigare celebra din Alexandru Lapusneanu: Capul lui Motoc vrem! nu stiu cum facui legatura, da am percutat instant. asa ca am pus status de care sunt foarte mandra.
in plus... marele sef are tupeu si curajul sa-si lase plete. pfff... mihnea si coditele impletite.. la naiba.. dc nu se tunde in curand, ii dau un somnifer si intru foarfeca in plete. eu jumate si alina t jumate. =))) sau fiecare om din k cate o bucla. =)))

ai auzit, mihnea? pas si te tunde ca e grava situatia!!!

Un comentariu:

Alina Enescu spunea...

in sfarsit ... s-a rezolvat misteru :D