luni, septembrie 10, 2007

i`m a survivor

azi imi umbla prin cap un cantec: i`m a survivor, i`m gonna make it..
nu mai pot de somn, mor de plictiseala si ma enerveaza cumplit niste texte de pe site-ul firmei. nu au nici un dumnezeu, nici o logica si nici macar o formulare placuta care sa te faca sa treci peste cele doua insirate inainte. i-am furluat castile lui madalin si sper sa nu se supere, dar azi nu voi supravietui deloc fara muzica. se prefigureaza o zi naspa si am nevoie de toate dozele de optimism posibile. asa ca, draga madalin, nu te supara pe mine. ;;)

Unforgettable, thats what you are
Unforgettable though near or far
Like a song of love that clings to me
How the thought of you does things to me
Never before has someone been more

Unforgettable in every way
And forever more, thats how youll stay
Thats why, darling, its incredible
That someone so unforgettable
Thinks that I am unforgettable too

nu-i asa ca sunt modesta rau? eh.. ce face plictiseala din om.

Sobakasu nante, ki ni shinai wa
HANA-PECHA datte datte datte, oki ni iri
OTENBA itazura daisuki, kakekko SUKIPPU daisuki
watashi wa watashi wa, watashi wa CANDY

hitoribocchi de iru to, choppiri samishii
sonna toki kou iu no, kagami wo mitsumete

waratte waratte, waratte CANDY
nakibesou nante SAYONARA ne, CANDY CANDY

daaaaaaaaa... ador candy candy...

It`s been a long road, getting from there to here.
It`s been a long time, but my time is finally near.
And I can feel the change in the wind right now. Nothing`s in my way.
And they`re not gonna hold me down no more, no they're not gonna hold me down.

Cause I`ve got faith of the heart.
I`m going where my heart will take me.
I`ve got faith to believe. I can do anything.
I`ve got strength of the soul. And no one`s gonna bend or break me.
I can reach any star. I`ve got faith, faith of the heart.

ce pot sa mai spun?

Fratioare vant, tu, frate
Ce bati veacul fara moarte,
Ia-mi secunda ce ma tine,
Fara moarte si pe mine.

Ziua, dorul ma omoara,
Greu ca pietrele de moara,
Iara moartea ma invie
Cu flori mari de insomnie.

Hai, da-mi calul sa ajung
Unde-am fost odata prunc,
Sa beau apa de baut
Unde maica m-a nascut,
Numai vreo trei zile
Sa ma duc si-apoi,
Voi veni la tine
Frate, inapoi.

Doru-n mine taie lemne
Si mereu imi face semne
Sa urc iarasi la pridvoare
Si sa-l bat in geam c-o floare,
Sa arunc doar o privire
Unde taica-meu ca mire
A pus mana pe himera
Cu lumea la butoniera.

iata ce fac eu azi.. revin cu noutati.. dc exista

Niciun comentariu: