joi, septembrie 13, 2007

planuri de wk

am chef sa ma duc sa dorm intr-o crunta nepasare. nu mai pot de somn si de oboseala. dupa o saptamana crunta de stres si nervi m-am gandit sa este de datoria mea sa binevoiesc a-mi face planuri pentru wk. cu aceasta decizie in cap am purces la scociorat netu pentru a vedea ce mi se ofera.
concluzia? nada de nada. well.. ca sa fiu mai precisa nada fara bani. :)) asa ca ma voi duce la film. sper. trebuie sa dau de persoana care are cardurile si sa negociez dur o permutare luata cate sapte. este drept ca avand experienta in manipulari de genul aista sper sa rezolv problemsu.
ma voi duce la filmul lui mungiu. desi, recunosc, mi-e un pic teama. subiectul este extrem de delicat, iar eu sunt o delicata. sa speram ca voi supravietui sa va povestesc.
mi-a placut foarte mult "California dreamin`". am ras si m-am simtit stanjenita in acelasi timp. este un film extrem de bun, chiar daca nu trecuse prin procesul de post-productie si imaginea era cam tremuratoare si nefocalizata.
maine mi se intoarce copilu de la mare cu povesti in desaga: "Cum sa faci turturi la mare in luna lui septembrie". asta e... daca nu asculta de mami ei. asta e pe ziua de azi.
pupicei

Niciun comentariu: