luni, septembrie 03, 2007

Aberatii pe teme necunoscute

azi am avut un soc. psihologic. desi aseara imi luasem deja doza de optimism prin cateva lozinci de buna calitate. azi hoinaream pe un site la care lucru si din click in click am ajuns pe o pagina.. nu spun care.. pagina importanta. am cascat gura ca la scoala cand ne explica doamna profesoara de chestii efectul razelor de luna asupra tenisilor de guma. intr-o lista maaaaarte de bloguri am descoperit cu uluire si unu care se numea "Dracsorul Obraznicos".
va dati seama ca m-am simtit pe moment ultragiata. cum adica? mai exista un dracsor? dau click si se intampla minunea. raman pentru a doua oara cu gura cascata. cum abia am mancat, procesez mai greu. da pan la urma percutez. este blogul meeeeu. blogul meu in toata splendoarea lui. woooooooow. sunt flatarisita pana peste cap. m-am inrosit de modestie si in acelasi timp un val de mandrie, orgoliu etc etc m-a cuprins. domle... sunt vestita.. ce mai incolo si incoace.. lumea ma cunoaste... sunt vestita in cele patru zari.. hehehehe... bine .. cat de apreciata ... nu stiu. da cui ii pasa?

2 comentarii:

Unknown spunea...

da ce credeai , ca nu esti?

angellowings spunea...

pai noroc ca esti vestita si iti mai gasesti blogu tau pe cine stie ce siteuri .. si asa poate mai perkutezi si tu sa scrii cate ceva in blog ... (ca nici io nu am mai scirs de vreo 2 luni) .:))