joi, septembrie 20, 2007

niste nedumeriri

in week-end-ul care a trecut, am fost din film in film. dar inainte, am facut o cura de tras cu ochiul prin magazine. nimic extravagant. doar privit, cercetat... totul in cautarea unor pantaloni pentru mine si persoana mea micutza.
desi ma confrunt cu situatia despre care voi povesti imediat de ani buni, totusi abia duminica am constientizat-o.
ultima data cand am verificat, romancele erau niste femei absolut normale. de inaltime medie, nici plinute, nici slabe ca un tzar. este drept ca exista exceptii, dar nu atat de flagrante incat sa pici de pe scaun. cel putin eu nu am vazut domnishoare si doamne pana in 40 care sa ocupe 2 scaune in metrou sau autobuz. nu inca.
barbatii nostri, cati au mai ramas :p, sunt normali. dupa 40 poti spune ca intr-adevar au burti respectabile. dar pana atunci, foarte multi depun toate eforturile sa arate cat mai bine. witch is rili good. nu sunt nici foarte inalti, nici foarte grasi. sunt NORMALI.
cu toate acestea, ce descoperim noi prin magazine?? ia sa vedem...
intri in terra nova. oare am voie sa dau nume? in fine... sper sa nu primesc amenda. so.. intram in acest magazin si incercam sa gasim marimi normale. eu de exemplu port marimea 34 la bluze si rokite. dar in cazul acestui magazin, 34 pur si simplu nu exista. marimea 38 arata de parta s-ar astepta ca romancele sa fie niste uriase. pantaloni cu marimea cea mai mica.. hmmm... daca ii pun pe langa mine imi vin pana la gat, iar talia este facuta pentru oameni normali. ori marimea cea mai mica se refera la cei napastuiti de soarta si care sunt mai MICI si de inaltime, si ca masuri. nu mai vorbim de rochii, care sunt asa niste chestii imense. retineti: vorbim de masura 34, care este in teorie cea mai mica.
house of art. uneori incurajator. macar la ei nu prea gasesti 36-34. deseori chiar lipsesc cu desavarsire. sunt haine strict pentru oameni normali si un pic mai plinuti. nu am nimic de reprosat. stiu ca banii si-i scot de la ei, nu de la astia mai mici.
trecem la tina r. sincer, au prea putine lucruri cu care sa se poata lauda. hainele sunt de marimi extrem de ciudate. uneori par a combina doua numere. de exemplu, o sacou la umeri sa fie marimea 34, iar la talie si lungime marimea 38. credeti-ma, este frustrant. din nou, fuste cu marimi normale, precum 36, 38, 40, dar care sunt cu 2 numere mai mari in realitate.
cand am intrat la kenvelo, mi-a atras atentia o pereche de blugi gri, foarte frumosi. in fine, mie imi placeau tare mult. am intrebat de cea mai mica marime si am descoperit ca era marimea 24. mi-a tresarit inima de bucurie, pentru ca tocmai imi luasem un pantalon de la motor marimea 25 si care imi stau foarte bine. deziluzie maxima.. marimea cea mai mica, adica 24 de la kenvelo, trebuie sa fi fost 27 la motor. cum este posibil asa ceva?
duminica am tras o concluzie. de fapt, noi nu mai avem nici o marime care sa ne orienteze. inca ne agatam de vechile marimi pentru ca ne ofera o referinta, dar ele nu mai sunt de actualitate. firmele de imbracaminte aduc haine de afara, iar acolo marimile difera. oamenii sunt altfel construiti, sunt mai plinuti. este ciudat faptul ca nici una nu se gandeste sa aduca haine in functie nu de moda, ci de tiparul oamenilor dintr-o anume tara.
noi suntem la categoria normali. cel putin in acest moment. ori in magazinele noastre, gasesti haine de la 40 la 48. am intrat intr-un magazin deschis recent in mall vitan. marimea 34 putea concura cu brio cu marimea 40 din alte magazine. simt nevoia acuta a unui sistem de referinta unic pentru tara noastra. oficial si batut in cuie. in care marimea 34 dintr-un magazin sa fie aceeasi in alt magazin. in care tiparele sa fie create in functie de noi, romanii, nu de cetatenii altor tari. e ca si cum ni se spune: vreti sa va imbracati decent? deveniti inalti si grasi ca cei de la care aducem marfa.
totusi.. nu haina face omul.. eu asa am invatat.

9 comentarii:

purliv spunea...

ce vrei tu de la tara noastra? un sistem de referinta? n-avem. dar poate ne-au mai ramas niste borduri de la lucrarile de reabilitare a trotuarelor. iar acum poti primi bonus si niste claxoane.
hai cu mine in Noua Zeelanda. Marry me and let's go!

dracsor spunea...

:)) let`s go..

angellowings spunea...

hmm se pare ca nu sunt singurul care are idei de astea stralucite ...sa se mute in Noua Zeelanda =))

dracsor spunea...

maaaaaaai, stii tu ce frumoasa e noua zeelanda? nu stii.. asa ca ce te bagi pe afacerile mele?

angellowings spunea...

1. nu ma bag peste afacerile tale
2. stiu ca e frumoasa Noua Zeelanda
3. saptamana trecuta am cautat conditiile de a ajunge in Noua Zeelanda
4. daca nu ma insor in 2-3 ani ..acolo ma duc..:)

dracsor spunea...

uuuuuuuuuuuuuuuat? uai? not funny. bad joke.

angellowings spunea...

cine crezi ca glumeste ..?
E chiar misto acolo .. si de ce sa nu ma duc ..;) ce tu nu ai merge ..? pentru comentarii suplimentare pe privat.. ca nu vreau sa iti iau toata srtalucirea.. asa ca prefer comentariile acide pe privat .. ca sa te las sa stralucesci in continuare sunshine ..:D

purliv spunea...

let's marry first!

dracsor spunea...

hmmm... ;;) intrebare: merit o asemenea onoare?