marți, septembrie 11, 2007

ah, minorii astia

astazi este din nou o zi plina de plictis oribilos. in schimb am reusit sa fac un lucru maret. ca mine de maret. am stat eu ce am stat azi pe ganduri si pan la urma am decis ca e cazu sa pun la cale o marsavie usoara si plina de neprevazut. despre ce e vorba?
eh... in ultima vreme au poposit la noi in firma o gramada de copchii, care mai de care mai apropiat de liceu. intelegeti? dintre ei se remarca unul. ca pe restu nu-i cunosc deloc. ar trebui ca sefii de departament sa se simta.
asaa... so... minorul de fata - bogdanelu, te rog sa fii mandru ca ai picat de pe tronul minorilor ferchesi( te-am avansat) - are o mutrita extrem de interesanta. prima data cand l-am vazut a fost la PAT. adik eram cam franta de oboseala ca abia venisem din conjed. dar trebuie sa recunosc ca mi-a captat atentia.
in primul rand pentru ca era o mutra necunoscuta. in al doilea rand pentru ca imi plac chipurile de barbati ... nu stiu cum sa spun... care nu sunt clasice, ci par taiate ciudat de parca mama natura si-a dezlantuit imaginatia in momentul crearii lor.
un exemplu in acest sens este tipul care a jucat in "Omul cu o mie de fete" sau Pretender. barbatii probabil si-o aduc aminte pe miss Parker. :))) faza e ca imi plac la nebunie barbatii cu chip ciudat, daltuit parca in cremene.
sa revenim. minorul respectiv are un chip extrem de interesant de privit. imi evoca - sper sa nu se supere, daca se recunoaste - un dragon. un dragon intelept. nu stiu cum sa va fac sa intelegeti. ar trebui sa va arat o poza. este extrem extrem de placut la privit. adik mie imi place sa-mi clatesc ochii.
recunosc ca la acest chip care ma fascineaza - doar atat, aveti cuvantul meu - se adauga unele lucruri si mai frumoase. din punctul meu de vedere. acum... sa nu credeti ca mi-a picat de-a curmezisul. nu nu nu.. pur si simplu imi place sa-l privesc. este printre putinii barbati la care imi place sa ma uit. atat.
asa.. la acest chip, dupa cum spuneam, se adauga un par negru foarte misto aranjat si o piele alba alba. este o combinatie extrem de frumoasa. daca ar fi avut si ochii negri... l-as fi declarat cel mai interesant barbat pe care l-am intalnit vreodata.
acestui minor extrem de simpatic i-am pregatit o serie de capcane. l-am invitat la masa sa testam noul coleg. daca merita sau nu sa faca parte din fratia trandafirului albastru. nu de alta da duracell.. ne-a abandonat de tot si l-am renegat.
stimata doamna si andreea au decis ca e cazul sa puna la incercare rezistenta psihica a minorului si sa il invete de pe acum cu raul si cu mintea dusa cu pluta a persoanei care scrie acest post.
ce a iesit? veti vedea in episodul urmator :d

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa intelegem ca a fost cu happy end...