vineri, septembrie 07, 2007

ajutati un dracsor amarat si prapadit

o, voi care imi cititi blogul!!! o, voi, intruchiparea perfectiunii! (dupa mine, evident) cei mai grozavi intre grozavi! maretia intruchipata!!!! fie-va mila de un biet dracsor aflat in suferinta... de ieri seara incoace gandurile nu-mi mai dau pace..
sa va explic despre ce este vorba. ieri seara, roxu a binevoit sa imi dea doua bilete la Ateneu. biletele sunt pentru duminica ora 22:30. acu.. ce sa zic.. foarte frumos gestu, apreciez la maxima valoare. da acu pricepeti tragedia antica prin care trec??? nu? hmmm... ok.. sa o luam de la capat.
[ENTER] NU AM CU CINE SA MA DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUC :(((((((((( snif snif

am nevoie de cineva (preferabil purtator de pantaloni) sa suporte odata cu mine chestia de la Ateneu. eu dau biletele. nu tre sa se simta sa dea un suc, sa faca conversatie sau sa vina la costum sau la tinuta festiva. trebuie doar sa vina cu mine. ;;) o sa ma straduiesc sa tac din gura, sa nu fiu eleganta si sa fiu ca inexistenta. are voie sa caste gura dupa fuste si sa admire frumusetile locale. e liber la galerie. da sa se poarte ca un gentleman si, mai ales, sa apara.

ei? ma iubeste si pe mine cineva?

P.S. Moroela... dc nu se iveste nimeni... ai bilete la Ateneu duminica

2 comentarii:

Unknown spunea...

haide, haide , nu mai fa pe neajutorata. stim ca nu e asa. ia si tu pe unu de mana si sechestreaza-l. doar nu e dupa el! oricare ar fi el (cu mici exceptii :) )

dracsor spunea...

;;) atata incredere in capacitatile mele de manipulatoare, corupatoare de barbati.. ma face sa ma simt flatarisita pana in fundul sufletului.. deeeeeci.. pe cine sa sechestrez? asta e intrebare