joi, octombrie 11, 2007

intre windows si linux - adik intre chanel si terra nova

astazi am reusit sa-mi scot nasu din compu ista al meu. am pierdut doua zile de stiri pe hotnews si 9am etc etc. de ce? pai.. s-a incercat din rasputeri montarea de linux pe compu meu iubit si adorat. sa va expliciez modulul mai bine. s-a luat decizia cum ca se monteaza linux pe toate compurile. de unde pana unde .. nu ma intrebati. m-am jelit o saptamana intreaga. da-i fa backup, pe dvd, pe server, pe bebelushul meu frumos - adik pe laptop - ... ce mai incolo si incoace.. agitatie mare.
in sfarsit intr-o zi de marti am carat bebele la serv. chiar daca e minor, trebuie sa se invete de pe acum cu munca si greul. a fost extrem de admirat. ce stiti voi? un bijuu de bebelush. elegant, simpatic, haios, micut - 30 cm - ... exact ca stapana.
sa revenim la compu meu de la serv. chiar daca este mare, eu il iubesc si il ador. unitatea este neagra.. lucioasa.. e frumos tare de tot. si a venit cristi, unul din sys admini, sa-mi doftoriceasca compu si sa-l induplece sa accepte linuxul. dezinstalarea windows a fost ok. usor, simplu si eficient. vorba unora: click uninstall. :))
dupa primele 4 ore de incercari.. s-a constatat ca linuxul de 32 de kb sau ce erau aia nu se pupa cu compu meu. asa ca s-a incercat terapia linux 64 chestii. siiiiiiiiigur ca da.... compu s-a uitat cu un dispret suveran, a strans din buze - unde or fi alea -, si-a ridicat nasul in slava cerului si a refuzat categoric sa primeasca asa ofensa. pfff... linux... la valoarea lui ii se da linux... ce tupeu ... la sfarsitul zilei, bietul cristi era epuizat. nu reusise nici macar sa-l faca sa se clinteasca. nada de nada.
foarte mandra de puiutul meu, l-am pupat pe frunte si i-am promis un regal de windows, daca se incapataneaza in continuare. seara am primit mail cum ca linuxul se abandoneaza complet. ieri a fost o zi plina de bucurie... in sfarsit compu meu era fericit. windows-ul i se potriveste perfect. iar acum ii aud "motorasul" cum sforaie delicat si plin de satisfactie.

4 comentarii:

Unknown spunea...

:))
Mai aveam putin si izbucneam in hohote, aici,la serviciu. Auzi la ea: 'a strans din buze - unde or fi alea' ... :))
Ce bine ca ai revenit!!!

angellowings spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
angellowings spunea...

"dezinstalarea windows a fost ok. usor, simplu si eficient. vorba unora: click uninstall. :))"

Lol nu am auzit asa minunatie pana acum ...sa cureti vindoasele(adica windows).. cu uninstal ..:) ..deci sa te informez niste kestii windowsul e o kestie complicata care are niste comenzi de baza CTRL+ALT+DEL(este una pentru buna functionare a sistemului) si alte format C:(pentru al avea mereu fresh si curat) intre aceste perioade minunate ... ai parte de bucurii de genul "blue screen", "fatal error" si "send /don'tsend" ..care sunt un fel de beculetze in pomul de craciun ... si care fac viatza mai interesanta..:)

dracsor spunea...

era o figura de stil...