miercuri, august 23, 2006

ah, barbatii!!! ah, femeile!!

zilele astea am fost atat de daramata incat nu am mai putut sa ma concentrez sa scriu ceva...nu am avut nici un chef. a fost o perioada de cumpana pentru mine si inca nu mi-am revenit. asa ca astazi voi aborda niste subiecte cat mai frivole cu putinta.
saptamanile astea am fost coplesita de nunti. pentru prima data i-am invidiat pe barbati la marele greu. este asa de simplu pentru ei sa se imbrace. nimeni nu se asteapta sa arate fabulos, sa atraga atentia in vreun fel. decat daca intr-adevar arata miam miam si atunci...hehehehe...se pune morisca barfelor in miscare: cum, cine si in ce fel. in cazul nostru, al doamnelor si domnisoarelor, este cu mult mai complicat.
99% dintre barbati se asteapta ca femeia de langa ei sa arate impecabil la o nunta, pentru ca astfel sa aiba cu ce sa se mandreasca, sa se umfle in pene. cand au femeie frumoasa langa ei, barbatii trag burta, intreapta cocoasa, pieptul in fata si le lipseste o pancarda care sa spuna: "uita-te la mine ce femeie am"...nu uita-te la mine ce bine arat...ci...uite ce femeie am...
normal ca exista si exceptii si voi recunoaste intotdeauna asta.exista..dar tare putine. daca gasiti o astfel de exceptie, va rog sa faceti 2 chestii f.f.f.f.f. importante:
1. pastrati-l ostatic intr-o rezervatie naturala si inmultiti-l pentru binele generatiilor viitoare
2. aratati-mi-l si mie sa-mi clatesc ochii.
revenind la chinul feminin trebuie insa sa recunosc ca ne-am facut-o cu manutza proprie si personala. din momentul in care femeia a descoperit ca pentru a atrage atentia unui barbat trebuie doar sa scurteze un pic rokitza sau sa-si agate chestii la gat etc etc, lumea a cunoscut in mod oficial termenul de concurenta. asa ca pentru femei nunta reprezinta un moment in care se poate fuduli cu toaletele care mai de care mai frumoase din punctul lor de vedere, accesoriile cumparate deseori cu bani grei.
barbatii sunt primii care se distreaza din aceasta pricina si, deseori, ii inteleg perfect. atunci cand nu prea te intereseaza cum arati, ti se pare ridicol grija pe care o au femeile fata de modul cum arata. tare as vrea sa am si eu aceasta atitudine, dar nu pot...se pare ca obsesia modului cum aratam ne-a intrat in gene. ne nastem si suntem educati cu ea. uf!

Niciun comentariu: