vineri, august 25, 2006

oda unui copil nesuferit si obraznicos

draga piccola, acest post iti este dedicat. astazi e ziua ta si tu esti the greatest one ever. in acest context fabulos in care tu incerci sa ma ajungi din urma, trebuie sa recunosti ca in toti acesti ani de cand ne cunoastem nu ai reusit niciodata. dar iti admir perseverenta. voi depune toate eforturile sa te astept, chiar daca asta imi va pune rabdarea la grea incercare. nu e cazul sa te plangi cum ca esti nerabdatoare. stiu ca esti mai iute din fire decat mine. ba as putea spune ca deseori cam prea iute.
te-ai intrebat deseori cum de te suport cand tu, din punctul tau de vedere, esti rea si nesuferita. raspunsul: pentru ca atunci cand ai intrat in viata mea mi-ai adus mai multa bucurie decat oricare dintre prietenele mele. exceptie: bogdana. nu stiu cum te vezi tu, dar eu numai cand ma gandesc la tine si mi se aseaza un zambet larg si idiot pe fata si ma topesc ca o lumanare la soare. asta e..nu am ce face. mi-esti draga si atat.
stateam si ma gandeam intr-o zi...daca nu erai tu, nu as fi dat 2 licente, nu as fi avut o diploma de auditor intern (virtuala, normal) si, chiar daca in acest moment scorul este de 4-2 la diplome, astept inscrierea altor puncte in contul tau. asa ca vezi tu...datorita tie am ajuns si mai desteapta decat eram.
asa ca, draga piccolina, desi esti rea, nesuferita, razgaiata, esti cea mai grozava intre grozave. La multi ani, sa-mi cresti mare si slava tie ca existi!!! cu ocazia asta, pls, multumeste-le alor tai ca te-au facut, ca urata mai era viata fara tine.

mami tau

Niciun comentariu: