joi, august 24, 2006

o zi uimitoare - steaua, mon amour

astazi a fost o zi de joi atipica...am fost atat de fericita, de calma, de echilibrata. e ciudat...cred ca mi se trage de la vestile primite miercuri. sunt calma, desi ar trebui sa intru in panica direct. cred ca-mi este dat sa invat o viata. dupa ce am terminat masterul, am presupus ca pot sa-mi iau o mica vacanta. aiurea....trebuie sa pun din nou burta pe carte. am noroc ca-mi place. :d
oricum la moment savurez calificarea stelei. ma uit la stiri pentru ca nu m-am uitat la meci. acum recuperez totul. goluri, manifestarile suporterilor, interviuri etc. daca va intrebati de ce nu m-am uitat la meci, va pot lamuri rapid: din superstitie. recunosc ca am micile mele superstitii. aceasta e una dintre ele: niciodata nu ma uit la meciurile importante ale stelei. mmmm....nu radeti...ori de cate ori m-am uitat la meci...well...steaua incasa in cateva minute un gol. asta daca nu cumva manca bataie. de exemplu: am deschis aseara televizorul si am zis ca, dc ma uit un minut la inceputul meciului, n-o sa fie mare paguba. siiiiiiiiiigur ca da...in ce minut au dat belgienii gol? aud? si asta e un exemplu recent.
mai si alte defecte: pot spune, in ultima vreme cam des, scorurile meciurilor. imi aduc si acum aminte mutra alexandrei cand i-am spus cum o sa se termine finala cupei mondiale. si asta e nimic. deja piccola mai are putin si ma da afara din casa cand joaca steaua ca sa nu ma mai auda. nu se poate abtine sa nu intrebe, dar nici nu vrea sa stie...hehehehehe....
acum steaua a picat in grupa cu realul...aiiiiiii iaaaaaaa!!!!! promit sa ma focusez si sa uit cand joaca steaua, sa nu deschid tv-ul si sa nu am intuitii, care sperie lumea, in materie de scor. trebuie sa recunosc ca este enervant. :D
mmmm...trebuie sa gasesc meciul neaparat...eu ma uit intotdeauna la reluari...uf!
si inca ceva: sper ca rapidul si dinamo sa mearga mai departe. respect rapidul si detest dinamo, dar daca nu se califica promit sa le transmit numai energii negative.

Niciun comentariu: