joi, august 17, 2006

joia si buna dispozitie

joia pentru mine este absolut groaznica. o detest si ma detesta. asa ca inca de dimineatza iau masuri drastice pentru combaterea fenomenului care in cazul meu are mai multe forme de maniferstare: cadere in putina cu melancolie, pesimism, primire de vesti proaste, lene cronica, nervi. uneori toate aceste manifestari isi fac aparitia impreuna..si atunci sa te tii zi proasta.
pentru combarea zilei de joi am mai multe optiuni care deseori rezolva macar o parte a problemelor. in primul rand ma imbrac cat mai sport cu putinta. este ziua in care nu ma veti vedea in rokitza, tocuri sau chestii sexicioase. sporty este perfect pentru ziua de joi. exceptiile intaresc regula.
apoi ma sprijin puternic pe muzica. este ziua muzicii cat mai zbantzuite. prefer muzica desenelor animate care ma bine dispune in cateva minute. normal, trebuie sa fie cantece optimiste, cu eroi care salveaza lumea si implicit si pe mine de la o cadere in deprimare totala. alaturi de desenele animate ma salveaza si ultraoptimistul "First day" din care nu ascult cu atentie decat refrenul. asa ca daca spune si altceva eu nu cunosc.
desi in aceasta zi oribiloasa incerc sa evit contactul cu oamenii, va dati seama ca pe fetili mele nu le pot rata. o mica pauza de tigara imi poate ridica gradul de optimism, uneori dublandu-l. iar pauza de masa reprezinta echivalentul unei nopti in discoteca cu un tip misto cu ochi verzi. merci, fetili.
un alt factor important pentru psihicul meu il reprezinta acel "neatza sexy!" care vine din zona design-ului. multumesc design-ului pe aceasta cale.
bineinteles ca mai exista si alte modalitati de a uita ca azi e joi. trebuie doar sa le descopar in momentele de criza maxima.
pup u si ne mai auzim....

3 comentarii:

Clement Dutu spunea...

si urmand morala lu' rafi: miercuri e la fel de misto ca e ziua dinainte de joi; de marti ce sa mai spun?, e super; iar luni - de mare exceptie, e extaz de-a dreptu': ziua dinainte de marti, dinainte de miercuri etc. sa continuu?

Clement Dutu spunea...

dracsor, incearca cu muzica din "Cartea Junglei". E atat de vesela ca e interzisa la serviciu !!! Iti vine sa sari in picioare si sa-l imiti pe Baloo :)

dracsor spunea...

eu ascult "Cartea Junglei" in momente de maxima furie...ma calmeaza inocenta lor.