marți, august 15, 2006

o zi fabuloasa de marti - intrare in scena

Hmmm..chiar daca nu-mi vine a crede...am un blog. ma depaseste total ce sa fac cu el, dar, tinand cont ca lumea spune ca sunt o tipa desteapta, o sa incerc sa ma focusez. sa nu va asteptati sa fiu vreo filosoafa sau sa cititi chestii ultra destepte pentru ca nu-s capabila de o asemenea concentrare.
este drept ca, daca ma iau dupa cum tresare alinutz bulinutz (colega de serv miam miam - recomand privitorilor) cand aude ca am idei, pot spune ca sunt o tipa creativa. este si mai drept...ca pentru a fi creativa trebuie sa fie o zi de marti, sa fiu bine dispusa si sa mananc multa ciocolata. va garantez eu ca nu ingrasa. chestia tine de legenda. dimpotriva intareste neuronii si stimuleaza creativitatea. imi pare rau, alinutz, stiu ca ai tresarit de spaima la vederea cuvantului creativitate. promit sa nu se mai repete scrierea lui.
oricum este prima zi de blog si cred ca e suficient ce am scris pentru a va face o idee. daca nu, o sa revin cu rectificari pe parcurs.

Niciun comentariu: