miercuri, august 16, 2006

plecatul la servici si criza de dimineatza

am constat in aceasta saptamana absolut debusolanta ca este de-a dreptul chinuitor sa pleci la servici. nu pentru ca serviciul ar fi naspa. ci pentru ca trebuie sa ma concentrez profund sa ma imbrac. daca sculatul, spalatul, mancatul si machiatul acopera, sa zicem, 20 de minute (din acest punct de vedere sunt o rapidista convinsa), imbracatul dureaza cam jumatate de ora. dupa care intru in panica, arunc pe mine ceva si ies val-vartej.
in aceasta saptamana insa, am constat cu stupoare ca nu am nici o inspiratie la acest capitol spinos. cel putin astazi am fost absolut fenomenala. ma gandisem de cu seara (mare greseala) la costumatie. dimineatza am calcat frumos fustita, maieutzul sexicios...totul era superb.
a urmat prima greseala: utilizarea lady speed stick inainte de imbracarea cu bluzita aleasa. instinctul ne joaca cele mai urate farse. mai ales in zile atat de frumoase, cand te topesti la soare.
greseala numarul doi: extragerea sandalutelor de la domiciliul fortat unde le exilasem in timpul ploilor. aceasta actiune a dus la sifonarea iremediabila a fustei, ceea ce a provocat o criza.
am aruncat fusta si bluza si am navalit nervoasa in sifonier. am apucat prima bluza, care mi s-a parut mai colorata - incerc sa ascult sfaturile celor din jur care-mi spun ca pe mine ma avantajeaza culorile aprinse- si am aterizat in blugi, mai mult din instinct. da da da..acelasi instinct.
ca sa ma razbun, am hotarat sa ma dau cu rimmel si cu un ruj cat mai ochios. totul a durat cam 40 de minute, din care ultimele 10 au fost utilizate cu folos pentru actuala costumatie pe care o puteti admira, voi, cei care-mi sunteti colegi de serviciu.
maine o voi lua de la capat, dar sunt optimista. am supravietuit atata vreme...de-acum incolo totul este mult mai usor. in fond, am descoperit ce trebuie sa fac pentru o costumatie de succes: lasa totul in seama instinctului. nu da gres niciodata. in plus esti gata in 10 minute.
este drept si recunosc cu mana pe inima ca imi trebuie cam 20 de minute ca sa-mi mobilizez instinctul pentru ca acesta functioneaza cel mai bine in stare de stres. dar cui ii pasa? la vita e bella!!! si eu ma simt tare bine...
see u.....

Un comentariu:

Clement Dutu spunea...

Bine ai venit in comunitatea bloggerilor.
Bafta si... inspiratie (stiu ca ai din plin, asa ca nu imi fac griji ca m-as plictisi citindu-te)