marți, august 29, 2006

nuntile in moldova


eu am oroare de nunti. nu le suport. dar week-end-ul asta am fost la o nunta superba, cu niste miri miam miam. nunta a fost la campulung moldovenesc la o colega si prietena de faq, Stefus.
drumul a fost cumplit de obositor. am avut noroc ca am mers in grup cu niste prieteni, printre care mentionez pe nicoleta si pe manu( sau ema, cum preferati), viitori miri in octombrie. Biletele au fost obtinute cu greu si multe negocieri, deoarece aparent nu mai existau, dar spre marea mea usurare totul s-a terminat cu bine. aveam luni bilete dus-intors la cuseta. vineri seara eram foarte emotionata. eram boboaca in materie de dormit in cuseta, asa ca va imaginati starea de agitatie in care ma aflam. in plus nu mai fusesem vreodata in campulung. ne-am asezat confortabil pe la 9 si un pic in cusete. normal, dezamagire profunda: 6 "paturi", spatiu mai mult decat mic si ingust. foarte interesant. in plus in compartiment exista si una bucata baba la 75 de ani care a protestat zgomotos impotriva barbatilor si a amenintat cu blestemul impotriva bietilor oameni care deschideau fereastra in speranta ca vor putea respira vreun pic.
am stat de vorba si cu alti colegi care veneau la nunta pana pe la vreo 11 jumate cand ne-am retras la somn. o noua repriza de somn a urmat si la gazdele noastre din oras. personal am dormit pana pe la 3 dupa-amiaza cand a venit gazda sa ma trezeasca. trebuia sa mergem la mireasa acasa.
in jumatate de ora eram spalata si imbracata. machiajul s-a facut la mireasa acasa, ca si gatitul cu bijuuri, merci, alinutz. mireasa arata...intr-un fel anume. mult prea furmoasa ca sa fie descrisa in cuvinte. o sa pun poza sa vedeti. au urmat traditiile locului: cumpararea miresei, iertaciunea..etc etc.
la biserica am fost inspirata si m-am strecurat pe un scaun, asa ca am stat comod, tzopaind printre martori doar cand mi se parea ca pot face o poza mai dragutza. oricum nicole a fost mai fashneatza si a facut treaba si pt mine. cu totul a durat cam vreo ora cu plus.
am mers la restaurant pe jos. tare frumos este in oraselul cela provincial. numai flori, gradini. normal sosele cu gropi adanci...cunoasteti si voi farmecul unui oras mic din provincie.
petrecerea a fost tare frumoasa. moldovenii stiu sa se distreze. era una bucata mos care nu a ratat nici o fata. ne-a tzopait pe toate in ritm de sarba si perinita. distractie mare a fost si la brasoveanca. ador dansul asta. manu si nicole au fost belea...i-am filmat pentru posteritate.
a doua zi ne-am cocotzat pe munte si am cautat zmeura. din aceasta pricina muschii mei fesieri protesteaza de fiecare data cand ma misc. am vazut rarul si pietrele doamnei si am cules ultimul frag de pe anul asta. tare frumos o fo.
asa ca..nu mai trag nici o concluzie.
casa de piatra, stefus! frumosi mai sunteti impreuna!

Niciun comentariu: