vineri, septembrie 01, 2006

ce mai vineri...

mi-e somn si lene. o combinatie bomba care se asorteaza cu ziua de vineri. mi se inchid ochii. din cand in cand se mai trezeste cineva sa ma scoata din amorteala. este drept ca ar trebui sa ma focusez pe anumite chestii, dar nu pot. am o ceatza deasa in cap si neuronii mei au luat o mica-mare pauza.
cu toate acestea nu pot sa nu remarc- o fac instinctiv, jur!- ca azi anumiti colegi arata bine de tot. probabil simt si ei week-endu-ul si sarbatoresc.
afara a dat soare -finally - si eu stau cu gandul la trenul de breaza, care e personal, si la frigul de acolo. daca la brasov statea sa ninga, va dati seama ce-i si la breaza. nici nu vreau sa ma gandesc.
alexandra m-a batut la cap pentru o tinuta de discoteca, iar iuli m-a urecheat putin pentru faptul ca nu prea ma indeamna inima spre destrabalare. dar, dupa unele negocieri, am ajuns la concluzia ca, daca ma transform in statuie din pricina frigului, vor avea grija sa fiu calare pe un cal negru si cu o katana in mana, ceva gen Mihai Viteazul. cum se imbina elementele astea nu ma intereseaza atata vreme cat ele exista.:d
am mancat iarasi mult prea mult si inca mi-e foame. nu-mi vine sa cred. am o banuiala ca e ceva in aer. oare ma pregatesc pentru hibernare si organismul cere sa fac niste rezerve pentru iarna?
voi avea un wk extrem de incarcat. minim trei sferturi va fi dedicat mancatului, pentru ca mama alexandrei si-a pus in cap sa ma ingrase. cica ea ar avea mai mult succes ca mine. sincer ma indoiesc, dar la urma urmei poate cine stie...never say never.
daca luni voi fi capabila ca ma rostogolesc pana la serviciu, promit sa va povestesc cum e la breaza.
week-end placut!!!

Niciun comentariu: