luni, septembrie 25, 2006

dracsoru are chef de prostii


stiu ca dupa titlu credeti ca am luat-o din loc. ditamai fata si are chef de prostiutze. dar ce vreti, simt si eu nevoia sa mai ies din rutina. asa cum m-am laudat pana acum...;;) am o rokitza miam miam rau de tot..asa ca am hotarat sa ies la cucerit. nu stiu cum sa va spun... arata asa de intr-un fel anume..ca intorc eu capu dupa mine prin casa...:D
Acu de ce sa mint si modelul are partea lui de importanta...modestia nu-si are locul aici. ochii de un verde smarald, stralucitori si mari...plini de candoare, cu sclipiri diavolesti...nu are sens sa mai vorbim. sunt unici. trupul subtire de trestie mladioasa...=))
adevarul este ca in poza de mai sus arat binishor. imi place. dar meritul este mai ales al rochiei. o ador. imi trebuie un biju stralucitor...de un verde-negru..si deja..nu pot sa mai ies din casa ca ma fura zmeul de la poarta. ceea ce nu ar fi rau. hehehehe!!
am inceput ziua fenomenal. am stat 20 de minute la coada la posta, apoi inca 20 sa trimit un plic recomandat. apoi ajung pe la 10 fara 20 la serv siiiiii.........uraaaaaaaaaa........multiubita mea doamna, the lady of my heart iuli a adus must. asa ca am luat-o cu betivaneala de dimineatza. ce sa-i faci...e toamna. trebuie sa ne regalam si noi acum cat se poate. mai ales ca mustul este de sezon. trebuie sa fim fashion.
asa ca inceputul de saptamana este foarte promitator. sunt extrem de happy, un pic cam ametita de fericire, am zambet idiot pe fata..dar cui ii pasa? am asa un chef sa ies undeva...

Niciun comentariu: