luni, septembrie 04, 2006

un wk de dezmatz total

asa cum am promis revin cu vesti de la breaza.
am plecat vineri seara cu trenul de ora 6. un personal romanesc, tipic, plin de oameni care mai de care mai interesant. cert este ca dupa 2 ore jumate de mers am poposit in gara breaza. racoare, dar calm si proaspat...nu are sens sa va fac pofta. este abia luni. la iesirea din gara, cascand gura dupa masina alexandrei am avut o tentativa esuata de masurare a asfaltului. dar totul a trecut cu bine si cu hohote de ras.
odata ajunse acasa...am observat ca domnisoara Alma - una bucata catel cu pasiune pentru pantalonii musafirilor - era la culcare. fapt care m-a intristat peste masura. mama alexandrei ne-a pus la masa instant lucru extrem de placut pentru stomacelele noastre care erau in greva de multa vreme si protestau zgomotos. a urmat o mica barfa... despre una despre alta...small talk. si cel mai frumos lucru ever: somnuuuuuul.
pana la frumusetea care se numeste somn am admirat camera alexandrei, care nu exista acum un an si care e tare frumoasa. pe nuante de galben si maro...imi aminteste de anumite bomboane cu umplutura de crema de unt si alune. o, my gooooood!!
cum toata lumea stie cat de friguroasa sunt, alex a venit cu un halat imens, grooos, in care m-am infasurat precum japonezele in chimono. si era si albastru si pufos si maaaaaaare. i`m inlove. :d
dupa 12 ore de somn eram proaspata ca o petala de trandafir. am plecat la campina sa luam un cadou unchiului alexandrei. am cumparat o sabie si o butelcuta de vin rosu, demidulce, cabernet sauvignon. mmmmmmiam. am zarit in raft si niste busuioaca de la husi..dar nu era pentru mine cadoul..asa ca m-am abtinut. in plus...am depistat 3 sticle din rezerva statului de grasa de cotnari din 1984. nu metionez pretul..dar daca nu era alexandra...faceam prapad in buget.
dupa ce m-au extras cu greu din raionul vinuri, am intrat intr-un magazin, am inteles ca era magazinul alexandrei, unde donsoara sus-numita a avut tupeul si nerushinarea sa-si cumpere niste cizmulite...aiiileiii...3 milioane. si eu nu am avut dreptul la o grasa de cotnari din 1984... spuneti voi daca e cinstit....
ajunse acasa am facut un relativ prapad in bucataria familiei. de ce spun relativ pentru ca, daca ma iau dupa spusele doamnei,am mancat cat o pisica. adica o ciorba de verishoare, 2 chiftele cu mamaligutza (semana cu acea celebra mamaliga) si desert. o nimica toata, intelegeti.
ne-am retras la trandavit,mancat banane si ciocolata si baut suc, iar pe la 5 am iesit la plimbare pana la o prietena de-a alexandrei, o tipa super simpatica si haioasa. mi-am clatit ochii cu niste montaje de la fata de la absolvire...super frumos...normal era si robbie cu muzica pe acolo..:D m-am lacomit la niste cipsuri si cand am ajuns acasa am reusit sa uimesc pe toata lumea: ardei capiati - expresie furluata - , iaurt de visine si cas. combinatie mortala de distrus greatza.
seara ne-am dus la dicoteca. foarte instructiv-educativ. am fost stampilata pe mana, ca in vremurile de demult ale tineretii mele. in discoteca din breaza lucrurile se desfasoara astfel: in prima faza fetele danseaza si baietii privesc. pasamite sunt mai timizi. dupa 2 ore de clatit ochii si dovedirea mai multor sticle de bere, baietii isi fac curaj si incep sa danseze si ei. acum...fara suparare, dar ei asta pretindeau ca fac. dupa ce am studiat problema in toate felurile si pozitiile, am ajuns la concluzia ca dansul maimutei e din nou la moda. in fine, sa zicem sa muzica a fost ok. chiar bunutza. la 2 am plecat. am aflat ulterior ca a fost o retragere strategica. dupa 2 incepeau manelele si eu nu tolerez.
dupa un binecuvantat somn de 11 ore jumate, am reusit sa ma extrag, dar cu greu, din patut. afara era o zi...nenatural de frumoasa. am mancat - logic- si ne-am retras la o noua portie de trandaveala cronica. atat de cronica incat ma simteam fabulos.
seara la 9 jumate eram la bucuresti...si azi e luni. no comment...dar ce week-end...de vis...eh!

Niciun comentariu: