joi, septembrie 28, 2006

o zi pe ritm de candy candy

stiu stiu..este o zi plangacioasa...am ajuns la serviciu si....cineva a avut tupeul, indrazneala si curajul sa ma lase fara internet. spuneti si voi! cata indrazneala!!! asa ceva trebuie pedepsit rapid si fara crutare. asta daca il descopar pe raul si nesuferitul care a facut asta...
azi am venit tzopaind la serviciu. tzopaind peste balti si bombanind soferii bucuresteni care aveau grija sa treaca special prin gropile mari si pline cu apa ca sa ne stropeasca. prevedeam o zi mai mult decat oribiloasa, plina de vesti proaste, chestii nesuferite etc.
dar cand am iesit de la metrou basarab..m-a izbit brusc si dintr-odata. pe fata mi s-a asezat un zambet larg. cred ca mi s-a luminat si chipul, pentru ca niste cucoane s-au uitat la mine cam ciudat. in fond nu aveam de ce sa fiu asa de fericita.
nu stiu daca mai tineti minte un anume desen animat difuzat dupa revolutie: Candy Candy. eu imi amintesc numai lucrurile importante din el. dar ceea ce am adorat la acel desen a fost cantecul de debut. vesel, copilaresc, inocent, strengaresc, care sugera toate poznele pe care le poate face un copil. ori de cate ori il auzeam imi venea sa tzopai de fericire. ma simteam un copil caruia ii venea sa imbratiseze pe toata lumea, sa rada si sa strige de bucurie.
nu am gasit cantecul sub forma de mp3, dar am descoperit un link unde exista si cantecul si versurile. si, ca atunci cand eram la liceu, sunt fericita, libera...
cand am iesit de la metrou, obosita, uda si nervoasa...mi-a sunat in urechi cantecul. nu stiu cum si de ce...dar a actionat ca un balsam pentru suflet. am ajuns la serviciu pe ritm de candy candy.

http://www.coucoucircus.org/da/generique.php?id=915

daca gasiti cantecul..va rog...nu ma ocoliti...

P.S. Am aflat cine a fost cel care mi-a asasinat netul si cine a fost eminenta cenusie...vor fi urecheati cu simt de raspundere...dupa fapte...

Niciun comentariu: